اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20 تهران

گره ترافیکی جاده ورامین رفع شد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اصلاح هندسی چهارراه تقی‌آباد، از رفع گره ترافیکی تقاطع مذکور در جاده ورامین خبر داد.

گره ترافیکی جاده ورامین رفع شد

علیرضا اسفراینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این خبر گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک و کاهش زمان انتظار خودروها، چهارراه تقی‌آباد اصلاح هندسی شد و گره ترافیکی جاده ورامین رفع شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه جاده ورامین ارتباط دهنده شهرری به شهرستان ورامین است، خاطرنشان کرد: نصب 450 نیوجرسی، تغییر فازهای چراغ راهنمایی و رانندگی زمان‌دار و تعریض بخشی از خیابان مصطفی خمینی از جمله اقداماتی است که به منظور کاهش حجم ترافیک در تقاطع تقی‌آباد انجام شده است.

اسفراینی‌نژاد رفع گره ترافیکی چهارراه تقی‌آباد را از مهم‌ترین نیازمندی‌های شهروندان استفاده‌کننده از معبر شریانی جاده ورامین برشمرد و تصریح کرد: کاهش زمان انتظار خودروهای عبوری، رفع بار ترافیکی جاده ورامین تا پل عبدالرحمن صوفی، عدم انسداد راستگرد ورودی به جاده ورامین از بزرگراه شهید آوینی و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی از مهم‌ترین اهداف طرح مورد اشاره است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 در ادامه یادآور شد: به منظور افزایش ایمنی عبور عرضی عابران پیاده از جاده ورامین، به زودی یک دستگاه پل عابر پیاده در ضلع شمالی تقاطع تقی‌آباد نصب می‌شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول