اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

طرح توسعه بیمارستان قاین سرعت یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات خواستار تسریع در طرح توسعه بیمارستان قاین شد.

طرح توسعه بیمارستان قاین سرعت یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی در بازدید از نحوه‌ خدمات‌رسانی کارکنان شیفت شب بیمارستان و عیادت از بیماران بر توجه و تکریم بیماران تاکید کرد.

وی نحوه ارائه خدمات در بیمارستان این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

فرماندار قاینات در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان که از پروژه‌های مهر ماندگار است، بر سرعت بخشیدن کار توسط پیمانکار برای بهره‌برداری و استفاده شهروندان با استفاده از تجهیزات روز پزشکی تاکید کرد.

شرافتی، همچنین برای پیگیری وضعیت پرستاران که در دل شب با دلسوزی به رسالت خطیر خود با علاقمندی عمل می‌کنند و هنوز تکلیف وضعیت استخدامی آنها مشخص نیست و شرکتی هستند، قول مساعد داد.

وی همچنین از اورژانس 115 شهرستان قاینات و آتش‌نشانی این شهرستان بازدید و از آماده بودن پرسنل و کارکنان قدردانی کرد.

*آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گسترش یابد

فرماندار قاینات در دیدار با مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی نیز گفت: لذت کار ما در رضایتمندی مردم و سر و سامان گرفتن جوانان مشخص می‌شود و سازمان فنی و حرفه‌ای با داشتن برنامه و استفاده از اساتید مجرب و آموزش جوانان می‌تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.

شرافتی اظهار کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و اولویت‌های سفر چهارم هیئت دولت رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای را نسبت به گذشته سنگین‌تر کرده است.

وی در این دیدار خواستار حمایت دستگاه‌های اجرایی شهرستان از سازمان فنی و حرفه‌ای برای فرهنگ‌سازی در خانواده‌ها به منظور راهنمایی جوانان به سمت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شد.

فرماندار قاینات، همچنین کسب مقام نخست توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان را نشانگر استفاده درست از فرصت‌ها دانست و گفت: باید این مقام در سال جاری نیز حفظ شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول