اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شیراز خبر داد

اعلام وضعیت ترافیک شیراز از رادیو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از اعلام مجدد پیام‌های ترافیکی در روزهای پنج‌شنبه هر هفته در 13 نوبت از رادیو فارس خبر داد.

اعلام وضعیت ترافیک شیراز از رادیو
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید رضا ناصری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اعلام وضعیت ترافیکی شیراز برای اطلاع شهروندان و در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک از سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: طی یکسال گذشته هر روز در ساعت اوج ترافیک و در هفت نوبت پیام‌های ترافیک از رادیو فارس پخش می‌شد که در چند ماه گذشته به دلایل مختلف از جمله راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک جدید شیراز و استقرار رادیو پیام در این مرکز که در آینده نزدیک محقق می‌شود، دچار وقفه شد که از دو هفته گذشته به طور مجدد پخش پیام‌ها در روزهای پنج شنبه از سر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در روزهای پنج‌شنبه هر یک ساعت یک‌بار از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا 9 شب به استثنای ساعت 14:30 دقیقه در 13 نوبت پیام‌های ترافیکی از رادیو اعلام می‌شود که تلاش ما بر این است که مانند سال گذشته وضعیت ترافیک روزانه از رادیو پخش شود.
ناصری با اشاره به اینکه اقدام شهرداری شیراز در رادیو فارس مثبت بوده و تأثیر بسزایی در کاهش و روان‌سازی ترافیک در ساعات اوج ترافیک داشته است اظهار داشت: سازمان ترافیک به تنهایی نمی‌تواند به وضعیت ترافیک کمک کند و شهروندان و رانندگان و سایر ارگان‌ها نیز باید ما را در این راه یاری کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌ها، استقبال مردم از پیام‌های اعلام شده مثبت بوده و در مجموعه سازمان ترافیک و رادیو فارس انگیزه مضاعفی برای ادامه راه ایجاد شده است.
به گزارش فارس، اعلام وضعیت ترافیک شهر مقدس شیراز پیش ‌از این، روزانه در هشت نوبت صورت می‌گرفت که تاثیرات بسزایی را در صرفه جویی وقت و انرژی شهروندان در پی داشت اما با استعفای اعلام کننده وضعیت ترافیک، این روند متوقف شد که هم‌اینک فقط در روزهای پنج‌شنبه وضعیت ترافیک این شهر اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول