اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار ابهر:

آسفالت‌ریزی مدارس از توان شهرداری خارج است

خبرگزاری فارس: معاون شهردار ابهر با اشاره به درخواست مدیر آموزش و پرورش در زمینه آسفالت‌ریزی مدارس توسط شهرداری ابراز داشت: بحث آسفالت مدارس در توان شهرداری نیست.

آسفالت‌ریزی مدارس از توان شهرداری خارج است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا ذوالقدر ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به اقدام‌های شهرداری ابهر برای بازگشایی سال جدید اظهار داشت: پاکسازی معابر آغاز شده و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خط‌کشی مدارس و چهارراه‌ها نیز آغاز شده و این امر همچنان ادامه دارد، گفت: برخورد با دست‌فروشان، مبارزه با سد معبر در مسیرهای منتهی به مدارس نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

معاون شهردار ابهر افزود: نقاشی دیواری در سطح شهر و برخی از مدارس ابهر انجام شده و کاشت گل و گیاه نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به درخواست مدیر آموزش و پرورش در زمینه آسفالت‌ریزی مدارس توسط شهرداری ابراز داشت: بحث آسفالت مدارس در توان شهرداری نیست.

ذوالقدر افزود: از ابتدای سال تاکنون به میزان 5 هزار تن آسفالت ریخته‌ایم که هنوز لکه‌گیری‌ها تمام نشده است.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ابهر در این جلسه با اشاره به اهم اقدامات این ستاد تصریح کرد:‌  تشکیل جلسه در سطح منطقه و تشریح دستورالعمل، ارسال دستورالعمل به مدارس تابعه و معرفی اعضای کمیته‌ها و صدور ابلاغ برای اعضا از اقدام‌های انجام شده است.

داود صفائیان افزود: برگزاری جلسه‌های متعدد مدیران و طرح موضوع پروژه مهر، پیگیری فعالیت‌های کمیته‌ها در سطح اداره و مدارس، جمع‌آوری فعالیت‌های کمیته‌ها در سطح اداره و مدارس و بازدید از مدارس در قالب فعالیت‌های پروژه مهر از دیگر اقدام‌های صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: دبیر خانه ستاد پروژه مهر منطقه ابهر از آذر ماه سال 1390 پس از رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اعلام ایجاد پایه ششم ابتدایی و قبل از ارسال دستورالعمل پروژه مهر با بررسی نیازها و اولویت‌ها برای تشکیل پایه ششم وارد بحث پروژه مهر شد.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ابهر اضافه کرد: با جلسه‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه تمام پرسنل اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول