اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

تمام دستگاه‌های اجرایی باید از مدارس حمایت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید از مدارس حمایت کنند و در حل نیازهای مادی و معنوی آنها کوشا باشند.

تمام دستگاه‌های اجرایی باید از مدارس حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: مبحث آموزش و پرورش از مهم‌ترین مسائلی است که در جامعه اسلامی مورد توجه مسئولان است و با تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش دشتستان شاهد اقدامات خوبی به ‌منظور توسعه و پیشرفت عرصه آموزش و پرورش دشتستان بوده‌ایم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان پیش رو دارند و باید شرایط را برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌های آغاز سال تحصیلی هماهنگ کنند و محور تمام فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در ماه‌های گذشته همین مسئله بوده است.

دهقائدی با اشاره به اهمیت حضور مسئولان در برنامه‌های بازگشایی مدارس بیان کرد: حضور بخشداران و مدیران اجرایی در مراسم بازگشایی مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است و بخشداران باید تمام مدیران اجرایی بخش‌ها را موظف به حضور در برنامه‌های جشن شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس بکنند.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان مختلف در شورای آموزش و پرورش نشانگر لزوم همکاری مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش است و با هماهنگی‌های صورت گرفته هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان از یک یا چند مدرسه یا واحد آموزشی باید حمایت کنند و در صورت توان نیازهای مالی مدارس را برطرف و ایشان را همراهی کنند.

این مسئول با تاکید بر اهمیت فعالیت شهرداران برای زیباسازی فضای مدارس اذعان کرد: زیباسازی فضای مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است و از شهرداران می‌خواهیم با زیباسازی محیط مدارس هم به‌ زیباسازی فضای شهرها کمک کنند و هم فضای تعلیم و تربیت را بر جامعه حاکم کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس از برنامه‌های مهم ملی است که پیش رو داریم و انتظار می‌رود همه مدیران اجرایی شهرستان ظرفیت خود را برای گرامیداشت این ایام به‌ کار گیرند.

دهقائدی گفت: ما افتخار داریم که با گذشت یک‌هزار و 400 سال از عمر اسلام با رهبری امام خمینی (ره) حاکمیت اسلامی را بر جامعه حکمفرما کرده‌ایم که به دلیل وجود حاکمان غاصب و زورگو ائمه اطهار (ع) موفق به انجام آن نشدند و تنها در برهه کوتاهی از زمان امیرالمؤمنین (ع) موفق به ایجاد آن شد.

وی ادامه داد: بزرگداشت ایام دفاع مقدس مختص سپاه و بسیج نیست زیرا تمامی اقشار جامعه در این برنامه‌ها حضور داشته و باید با حضور همگانی آحاد مختلف جامعه شاهد گرامیداشت این ایام باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان اذعان کرد: در شرایطی که تنها سه روز به آغاز هفته دفاع مقدس مانده است هیچ اقدام مطلوبی در زمینه مناسب‌سازی فضای مرکز شهرستان با هفته دفاع مقدس صورت نگرفته است.

دهقائدی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جدید جامعه با دفاع مقدس گفت: از مدیران مدارس انتظار داریم در مراسم‌ صبحگاه مدارس به قرائت وصیت‌نامه شهدا که گنجینه‌ای از علوم و معارف است توجه داشته باشند و از این طریق دانش‌آموزان را با دفاع مقدس آشنا کنند.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده کنیم و با بهره‌گیری از این فرهنگ با تحریم‌ها و برنامه‌های شومی که ایادی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می‌زنند، مبارزه و مقابله کنیم.

دهقائدی با اشاره به ضرورت حضور تمامی اقشار بسیج در برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس گفت: در روز رژه شهرستان دشتستان تمامی مدیران اجرایی با لباس بسیجی در مراسم باید حاضر شوند و حضور روحانیون معزز و ائمه محترم جمعه زینت‌بخش مراسم خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان اذعان داشت: دشمنان همواره سعی خود را برای اخلال در برنامه‌های نظام اسلامی به‌ کار گرفته‌اند و با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرایط خاصی برای ما به‌ وجود خواهند آورد که با بیداری امت مسلمان ایران اسلامی تمامی نقشه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول