اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

350 راننده برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند/ نیاز 3 برابری در این زمینه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تاکنون 350 راننده برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند در صورتی که نیاز کنونی ما سه برابر این رقم است.

350 راننده برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند/ نیاز 3 برابری در این زمینه

عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تاکنون 350 نفر از رانندگان برای سرویس مدارس ثبت‌نام کردند که با توجه به این تعداد ثبت‌نامی ما به سه برابر این تعداد نیاز داریم که امیدواریم در این هفته رانندگان برای گرفتن سرویس به مدارس مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پیگیری سرویس مدارس و نظارت بر آن‌ها با تشکیل کارگروه‌های پلیس راهور، تاکسیرانی و انجمن اولیا و مربیان در تابستان در چندین جلسه برگزار شد تا خانواده‌ها بتوانند بدون دغدغه برای فرزندانشان سرویس انتخاب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: نرخ سرویس مدارس با تشکیل کارگروه‌ها و تصمیم شورای شهر و فرمانداری‌ها در سال جاری تغییر نخواهد کرد و به نرخ سال گذشته است.

وی تأکید کرد: با توجه به حساسیت خانواده‌ها به انتخاب سرویس مدارس و مسائل تربیتی و فرهنگی، امسال برای نخستین بار در استان همدان کلاس توجیهی برای رانندگان سرویس مدارس برگزار می‌شود.

حسنی‌محتشم خاطرنشان کرد: در کلاس توجیهی برای رانندگان سرویس مدارس مسائل مرتبط با دانش‌آموزان و چگونگی رفتار و رعایت قوانین و... عنوان می‌شود.

وی تصریح کرد: همه‌ سازمان‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی به خصوص در زمینه سرویس مدارس رضایتمندی خانواده‌ها را تأمین کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش گفت: رانندگان علاقه‌مند به فعالیت در سرویس مدارس، باید پس از اعلام آمادگی به مدیر مدرسه، ثبت‌نام کنند که مدیر مدرسه نیز راننده را به سازمان تاکسیرانی معرفی می‌کند تا برچسب سرویس مدارس به رانندگان ارائه شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول