اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان:

خیران مدرسه‌ساز به صورت هدفمند مدارس اصفهان را توسعه می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: خیران مدرسه‌ساز به صورت هدفمند مدارس اصفهان را توسعه می‌دهند و این افراد درصدد برطرف شدن کمبود‌های فضای آموزشی در استان هستند.

خیران مدرسه‌ساز به صورت هدفمند مدارس اصفهان را توسعه می‌دهند

محمدعلی فانیان ظهر امروز در بازدید از مدارسی که در اصفهان با مشارکت خیران مدرسه‌ساز استان ساخته شده‌اند، اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز همواره با هدفی بلند در عرصه نظام آموزشی کشور و افزایش فضا‌های آموزشی در استان گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به مدرسه علی‌جان حق پناه به عنوان یکی از مدارسی که با مشارکت خیران استان احداث شده است، ادامه داد: این مدرسه برای دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی با سه هزار متر مربع فضا در 12 کلاس درس احداث شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با بیان اینکه این مدرسه دخترانه هیئت امنایی بوده و تمام هوشمند و به دوربین مداربسته مجهز است، تصریح کرد: همچنین امروز مدرسه راهنمایی پسرانه در زمینی به متراژ دو هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع در خیابان میرزا طاهر اصفهان در سه طبقه توسط استاندار اصفهان کلنگ‌زنی شد.

وی با تاکید بر اینکه این مدرسه پسرانه با هزینه 900 میلیون تومان در مهرماه سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: خیران مدرسه‌ساز به صورت هدفمند مدارس اصفهان را توسعه می‌دهند و این افراد درصدد برطرف شدن کمبود‌های فضای آموزشی در استان هستند.

فانیان تاکید کرد: خیران گام‌های بلندی را در عرصه رشد و پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف برمی‌دارند و حضور خیران در تمام عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران باید فعال شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول