اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان خبر داد

اجرای 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس کنگان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان از اجرای 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس شهرها و روستاهای شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان محمد رسولی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک برهه تاریخی و مهم از انقلاب اسلامی است و باید نسبت به بازخوانی خاطرات این ایام اهتمام ورزیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس، ارج گذاشتن به مقام ایثارگران و رزمندگان و ضرورت برنامه‌ریزی لازم و مناسب برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: با همکاری آموزش و پرورش، برنامه‌ها باید به‌ صورت منظم و با شکوه در مدارس اجرا شود تا ضمن یادآوری آن دوران به آحاد جامعه، دانش‌آموزان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان بیشتر آشنا شوند و این پیام ارزشمند شهیدان به نسل‌های بعد نیز انتقال یابد.

رسولی از اجرای 50 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در مدارس کنگان خبر داد و یادآور شد: زنگ بازگشایی و زنگ مقاومت در آموزشگاه دخترانه تیزهوشان فرزانگان نواخته می‌شود و به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس، نمایشگاه عکس در تعدادی از مدارس شهرستان که از طرف بسیج دانش‌آموزی مشخص می‌شود، برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان هفته دفاع مقدس در پایه‌های چهارم تا ششم ابتدایی در مدارس شهرستان، فضاسازی هفته دفاع مقدس (نصب پلاکارد و سنگر سازی و نمایشگاه عکس) با همکاری کانون بسیج فرهنگیان انجام می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی کنگان نیز در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در هفته بازگشایی مدارس توضیحاتی ارائه داد.

ابراهیم محمدپور اظهار داشت: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس باید برنامه‌ریزی لازم و مناسب را به منظور بازگشایی به موقع مدارس و حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در نخستین بازگشایی مدرسه فراهم کنیم و همچنین برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز در مدیریت و آموزشگاه‌های شهرستان ویژه روز بازگشایی مدارس اجرا شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول