اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال پیش‌بینی می‌شود

خریداری 21 هزار تن انواع محصولات کشاورزان ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 21 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی توسط اداره تعاون روستایی ملایر از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

خریداری 21 هزار تن انواع محصولات کشاورزان ملایر

مهدی شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره تعاون روستایی در شهرستان ملایر در طول سال برنامه‌های خرید توافقی محصولات کشاورزی و توزیع سموم در دفع آفات را بین کشاورزان و دامداران بر عهده دارد، اظهار داشت: از زمان برداشت محصولات کشاورزی و دامی خرید توافقی این محصولات با کشاورزان آغاز شده است.

وی از خرید توافقی بیش از 5 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی شامل گندم، جو، گوشت سفید و قرمز، شیرخام، کلزا، یونجه و حبوبات در ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: خرید این محصولات به صورت توافقی از کشاورزان و دامداران تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 21 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی توسط اداره تعاون روستایی ملایر از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

وی خرید محصولات کشاورزی به صورت توافقی از کشاورزان و دامداران در شهرستان ملایر را در سال گذشته 16 هزار تن عنوان کرد و گفت: با پیش‌بینی 21 هزار تنی خرید تا پایان امسال شاهد رشد 30 درصدی خرید محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

شیرزادی تصریح کرد: با برداشت ذرت علوفه‌ای در شهرستان خرید این محصول نیز شروع خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد خرید توافقی 7 هزار تن ذرت علوفه‌ای از کشاورزان در شهرستان باشیم که این رقم در سال گذشته در شهرستان ملایر 4 هزار تن بوده است.

وی در ادامه از توزیع بیش از 150 تن پودر کربنات سدیم برای استفاده بین کشاورزان ملایر در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: همچنین 50 هزار لیتر روغن سبزه نیز بین باغداران شهرستان با قیمت مناسب توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در صورت نیاز کشاورزان توزیع پودر کربنات سدیم و روغن سبزه بین باغداران و کشاورزان شهرستان ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول