اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

تصویب 50 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر از تصویب 50 طرح در بیست و سومین کارگروه توسعه کشاورزی در ملایر خبر داد.

تصویب 50 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حسن خیریانپور ظهر امروز در بیست و سومین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی ملایر اظهار داشت: برای استفاده از تسهیلات توسعه بخش کشاورزی در سطح استان 16 هزار و 307 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 500 نفر مربوط به شهرستان ملایر است.

وی ادامه داد: از این تعداد چهار مورد در قالب تعاونی‌ها بوده که 259 نفر عضو داشته و 2 هزار و 427 نفر نیز راست‌آزمایی و برای آنها مجوز صادر شده است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: یک‌هزار و 245 نفر نیز برای استفاده از تسهیلات بخش توسعه کشاورزی به جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 5 هزار و 474 هکتار از اراضی شهرستان برای طرح‌های توسعه کشاورزی استعدادیابی شده است، عنوان داشت: این رقم معادل 35 درصد از اراضی استان همدان است و در ستاد توسعه کشاورزی یک هزار و 458 هکتار برای واگذاری به تصویب رسیده که معادل 48 درصد از اراضی استان است.

خیریانپور خاطرنشان کرد: از یک هزار و 458 هکتار زمین برای واگذاری قطعی 307 هکتار واگذار شده که معادل 33 درصد استان بوده و مابقی نیز در دفاتر ثبت اسناد آماده واگذاری است.

وی در ادامه از تصویب 50 طرح دیگر در بیست و سومین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایر خبر داد و افزود: کل سرمایه‌گذاری این طرح‌ها یک میلیارد و 868 میلیون تومان است که یک میلیارد و 658 میلیون تومان آن در قالب تسهیلات بانکی خواهد بود و برای 78 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

فرماندار ملایر گفت: تعداد کل طرح‌های مصوب در 23 جلسه کارگروه توسعه کشاورزی 580 طرح با اشتغالزایی یک هزار و 210 نفر است و کل سرمایه‌گذاری برای این تعداد طرح نیز 46 میلیارد و 588 میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: از تعداد پرونده‌های تشکیل شده 346 پرونده با اعتبار 14 میلیارد و 610 میلیون تومان به بانک‌های کشاورزی شهرستان معرفی شده و 139 پرونده نیز با اعتبار 3 میلیارد و 805 میلیون تومان به تصویب رسیده و برای 71 پرونده نیز اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 740 میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول