اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی

باغداران قیروکارزینی به بانک‌ کشاورزی معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین از معرفی نزدیک به 600 نفر از باغداران این شهرستان به بانک‌ کشاورزی برای دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی خبر داد.

باغداران قیروکارزینی به بانک‌ کشاورزی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، ناصر انصاری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در حمایت از بخش کشاورزی تلاش‌ها و اقدامات مؤثری را انجام داده است و باید از فرصت‌های پیش رو برای توسعه بخش کشاورزی در قیروکارزین به عنوان یکی از بارزترین قابلیت‏های موجود در این شهرستان استفاده کرد.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات ویژه در بخش کشاورزی افزود: مردم در این شهرستان و به ویژه فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی باید از این فرصت، حداکثر استفاده را برای ایجاد یک فرصت شغلی مناسب و کمک به توسعه کشاورزی و تولید در این استان داشته باشند.

انصاری با بیان اینکه حمایت از کشاورزان همواره در سرلوحه کار مجموعه جهاد کشاورزی قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به میزان بالای تولید در این بخش حمایت از کشاورزان نقش بسزایی در راستای ایجاد شغل در منطقه دارد که این امر باید همواره مدنظر دستگاه‌های مرتبط با بخش کشاورزی باشد.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین از معرفی نزدیک به 600 نفر از باغداران این شهرستان به مرکز استان برای دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری 598 پرونده متقاضی دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی توسط باغبانی شهرستان تکمیل و به مرکز استان ارسال شده است که از این تعداد حدود 218 تقاضا تصویب و برای پرداخت به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: شهرستان قیروکارزین به لحاظ معرفی و تصویب نهایی طرح توسعه در این استان رتبه نخست را داراست و دریافت این تسهیلات می‌تواند تا حدودی مشکلات باغداران منطقه را حل کند.

وی در پایان اختصاص اعتبارات کم‌بهره را ظرفیت مناسبی در مسیر توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به آن دانست و گفت: برای افزایش تولید و بهره‌وری و رشد بخش کشاورزی باید به سمت توسعه کشاورزی مکانیزه و صنایع مربوط به آن و همچنین ترویج روش‌های نوین آبیاری در این بخش حرکت کرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول