اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری استان قم:

50 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری قم مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری استان قم از امکان استقرار 50 شرکت دانش‌بنیان تا پایان سال 91 در پارک علم و فناوری استان قم خبر داد.

50 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری قم مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره علم تا عمل استان قم، سید هاشم عارف ابراز داشت: از ابتدای تاسیس این نهاد علمی بیش از 70 شرکت متقاضی حضور در پارک بوده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به جلسات کمیته ارزیابی تعداد 35 طرح ارزیابی و در نهایت امکان استقرار هشت طرح در پارک فراهم شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم از امکان استقرار تعداد 50 شرکت دانش‌بنیان در سطح پارک و مرکز رشد علوم انسانی تا پایان سال 91 خبر داد و گفت: به دنبال کسب مجوز برای تاسیس مرکز دیگری به صورت جامع هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از پنج ماه از افتتاح پارک علم و فناوری در قم می‌گذرد اظهار کرد: این نهاد علمی توانست در سومین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل با 18 طرح در غرفه استان قم حضور یابد.

عارف منحصر به فرد بودن طرح‌های ارائه شده از سوی پارک علم و فناوری قم را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: بی‌شک حمایت‌های مسئولان می‌تواند در زمینه پیوند عمیق علم و صنعت مؤثر و راهگشا باشد.

وی طرح بازیافت مس از ضایعات کارخانه‌های تولید شمش مس را از جمله طرح‌های ویژه استان برشمرد و گفت: در صورت حمایت از طرح‌هایی از این دست و راه‌اندازی خط تولید می‌توان به چرخه اقتصادی کشور رونق بیشتری بخشید.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول