اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی ساری:

طرح‌های دانش بنیان نیازهای شرایط تحریم را برآورده می‌سازد

خبرگزاری فارس: مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: طرح‌های دانش بنیان می‌تواند زمینه‌های نیازهای فناورانه کشور در موارد تحریم را برآورده سازد.

طرح‌های دانش بنیان نیازهای شرایط تحریم را برآورده می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی مردانشاهی مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری صبح امروز در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل که به مازندران اختصاص دارد با اشاره به اهمیت شناخت فرصت‌ها و جایگاه ایده‌های نو و نقش شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی بیان داشت: طرح‌های دانش بنیان می‌تواند با رفع نیازهای فناورانه کشور در موارد تحریم، زمینه صادرات تولیدات دانش‌بنیان و ارتقای کیفیت و سطح زندگی مردم را فراهم آورد و باید به آن توجه ویژه شود.

مردانشاهی اهمیت صنعت کشاورزی که به سلامت و تغذیه ملت‌ها مرتبط است را دوچندان خواند و راهکار توفیق در این امر را توجه و حمایت ویژه از دانشگاه‌ها و پژوهشگران خلاق و نوآور در این حوزه دانست.

وی گفت: برگزاری جشنواره علم تا عمل گامی مفید برای تشویق و معرفی دستاوردهای پژوهشگران است و در این باره دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز با حضور فعال خود در این جشنواره، دستاوردهای فناورانه خود را در قالب طرح‌های استانی در معرض دید مسئولان، پژوهشگران و دانشجویان قرار داد که با استقبال آنها نیز مواجه شد.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری همچنین مذاکره و تفاهم با دیگر مراکز، موسسات و شرکت‌های دانش بنیان موفق برای تبادل دانش و تجربیات را از دیگر دستاوردهای حضور در این نمایشگاه خواند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول