اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

نباید فرصت‌سوزی و تاریخ‌سوزی کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ همه دلسوزان نظام باید فرصت خدمت را غنیمت بشمارند چرا که بزرگ‌ترین خیانت در حال حاضر فرصت‌سوزی و تاریخ‌سوزی است که عده‌ای بخواهند در این مسیر گام بردارند.

نباید فرصت‌سوزی و تاریخ‌سوزی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در مجتمع شورابیل اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما در جنگ هشت ساله دو ابرقدرت غرب و شرق را چنان زمین‌گیر کرده و از عرصه روزگار محو کردیم که هنوز هم از جوانان و رزمندگان فداکار این دیار هول و هراس به دل دارند.

وی ولادت حضرت معصومه (س) را تبریک گفت و تصریح کرد: ما هر چه داریم از معنویت و حفظ ارزش‌های اسلامی، دینی و مکتبی است و سیره و فضایل ائمه اطهار نیز می‌تواند همچنان چراغ افزای راه و مسیرمان باشد.

بابازاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید هفته دفاع مقدس را هفته جشن ملی خطاب کرده و نامگذاری کنیم چرا که همه داشته‌های امروز ما به برکت ایثار و جانفشانی فرزندان غیرتمند این دیار است که در جنگ هشت ساله تلاش کردند تا اوج افتخار و عزت را به نمایش بگذارند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما در دوران دفاع مقدس که نظام غرب و سلطه صدام را حمایت می‌کرد اسرایی را به اسارت گرفتیم که از قومیت و نژادهای مختلف بوده که این نشان داد که از صدام خبیث بسیاری از دشمنان حمایت می‌کردند و قصد داشتند به واسطه صدام انتقام‌های سختی را از ملت مقاوم ایران بگیرند.

وی به گوشه‌ای از ایثارگری خلبان عباس دوران در انجام مأموریتش در حساس‌ترین مقطع برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در عراق با هدف ناامن جلوه دادن بغداد اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدگان هزاران دوربین و چشم‌های بینا تنها بر تابوت احمد کاظمی و صیاد شیرازی بوسه زدند که این عرض ارادت نشان‌دهنده عشق مقام معظم رهبری به مجاهدان راه خدا است که هیچ وقت از صفحه تاریخ رشادتشان پاک نمی‌شود.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: امام راحل نیز هر وقت رزمندگان و مجاهدان را می‌دید خطاب به آنها می‌گفت من شما را دعا می‌کنم و در برابر ایثارگری و جانفشانی شما احساس حقارت می‌کنم که این اوج عظمت و بزرگی یک رهبر آزاده را می‌رساند که برای روحیه دادن به مجاهدان فی سبیل‌الله این چنین اظهار خضوع و خشوع می‌کند.

بابازاده روح شهدا را روح ناظر بر اعمال ما توصیف کرد و یادآور شد: امروز تک تک ما در سنگر خدمتگزاری به این ملت باید فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و از استاندار جدید اردبیل نیز به عنوان سرباز ولایت و فرزند برومند این دیار انتظار داریم تا با همراهی و همسویی تمام مدیران کارآمد نظام در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

وی گفت: دشمن سعی می‌کند از کوچک‌ترین اشتباه ما با استفاده از رسانه‌های قوی و متعدد خود سواستفاده کرده و علیه نظام تبلیغ به راه اندازد که در این عرصه ضرورت دارد همه در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشیم و در کنار آن حافظ دستاوردها و وفادار به نظام باشیم.

بابازاده از صدیف بدری شهردار اردبیل به عنوان مدیری خادم و خدمتگزاری صدیق یاد کرد و افزود: شهردار پرتوان ما شبانه‌روز تلاش می‌کند تا زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم آورد و در این راستا بهترین پاداش او رضایت عموم مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران این سرزمین است.

 

صدا و سیما به جای پخش 90 دقیقه فوتبال، 20 دقیقه برنامه ارزشی تولید کند

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از صدا و سیما در پخش کم برنامه در مورد ارزش‌های متعالی دوران دفاع مقدس و به جای آن پخش فوتبال و رقابت‌های کشورهای خارجی تصریح کرد: صدا و سیما در یک بی‌عدالتی فاحش سه دقیقه فیلم در مورد ایثارگری و ارزش‌های دوران دفاع مقدس پخش می‌کند در حالی که 90 دقیقه فوتبالی پخش می‌کند که گاه هیچ خاصیتی برای مردم و امت حزب‌اللهی ما ندارد.

یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید از عمق وجود خود در صحنه دفاع از اسلام و ارزش‌های تعریف شده 33 سال گذشته حاضر باشیم و اجازه ندهیم دشمنی که امروز در اوج ضعف و کوتاهی است آرمان و اهدافمان را دچار خدشه و خلل کند.

بابازاده در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هر حرکت افتخارآفرین ما تیری بر قلب دشمن است و ضرورت دارد در این فضای جنگ نرم طوری حرکت کنیم تا توطئه دشمن را که بدون کشتار و جنگ و ستیز می‌خواهد اهدافش را پیاده کند، ناکام مانده و به هدفش نرسد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول