اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) صورت می‌گیرد

اجرای 621 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از اجرای 621 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

اجرای 621 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‎های گروهی در این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و ارزش و اهمیت آن در نزد مردم بیش از پیش شده است.

وی بر ضرورت گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس سعی می‎شود تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوانیم حماسه دفاع مقدس را پیش از پیش گرامی بداریم و ارزش‌های آن را به نسل جوان منتقل کنیم.

محمدسلیمانی پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آن به سایر کشورها را علت اصلی به راه‌اندازی جنگ تحمیلی علیه ایران دانست و افزود: از آنجا که جوهره انقلاب ما ایدئولوژیک و مکتبی است، دشمن نتوانست عظمت آن را تحمل کند و این جنگ نابرابر را علیه نظام اسلامی به راه انداخت.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جنگ تحمیلی یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ایران بود، اظهار داشت: در این جنگ اکثر کشورهای غربی و شرقی علیه ایران متحد شده بودند و از راه‌های مختلف رژیم بعث عراق را تجهیز می‌کردند.

محمدسلیمانی ادامه داد: این در حالی بود که ملت ایران با دست خالی به مقابله با ابرقدرت‌ها پرداخت و با توکل به خدا و عمل به توصیه‌های رهبر خود توانستند حماسه بزرگی را خلق کنند.

وی در ادامه از برگزاری 621 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: از این تعداد 130 برنامه درون سازمانی است و 490 برنامه نیز برای همه اقشار و آحاد مردم اجرا می‎شود.

محمدسلیمانی برگزاری نمایشگاه شمیم عرشیان را از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد و افزود: این نمایشگاه همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در منطقه رحمتیه شهرکرد افتتاح می‌شود.

وی همچنین به رژه نیروهای مسلح این استان همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در شهرکرد خبر داد و گفت: در این رژه پیاده بیش از 35 گردان این استان حضور دارند.

محمدسلیمانی ادامه داد: همچنین رژه یگان موتوری این استان نیز در همین روز برگزار می‎شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های متعدد و ارزشی بتوانیم در ارتقای بصیرت و بینش نسل جوان نسبت به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس گام مهمی برداریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول