اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شاخصه‌های دینی و فرهنگی در جامعه تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بهترین راه مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان تقویت شاخصه‌های دینی و فرهنگی در جامعه است.

شاخصه‌های دینی و فرهنگی در جامعه تقویت شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسن رجبی بعدازظهر امروز در اختتامیه طرح حجاب و عفاف مشکات در سنندج اظهار کرد: امروزه دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای به صورت مستقیم باورهای دینی و اعتقادی افراد جامعه به ویژه نسل جوان ما را هدف قرار داده‌اند.

به گفته وی شکست سخت دشمن در جنگ تحمیلی و بی‌نتیجه ماندن دیگر توطئه‌های آنان از آغاز انقلاب تا به امروز موجب شده که دشمنان این بار اهداف خود را از طریق حمله کردن به ارزش‌های دینی و مذهبی این ملت دنبال کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی که منشأ خیر و برکت برای ملت ایران و الگوی کاملی برای حرکت‌های بزرگ جهان اسلام است، دشمنی و کینه‌های خود را برای توقف آن در قالب‌های مختلف به کار بسته‌اند.

رجبی تصریح کرد: دشمن همواره برای جلوگیری از حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی ایران ساکت نبوده و در این مسیر دست به اجرای هر توطئه و ترفندی زده است.

به گفته وی مهار کامل انقلاب اسلامی و تغییر ساختار آن از مهم‌ترین اهداف دشمن در روزهای آغازین تشکیل این نظام الهی بود.

وی خاطرنشان کرد: وجود اعتقادات قوی دینی و مذهبی و اتحاد و انسجام ملت ایران در کنار رهبری‌های الهی رهبران آگاه و بصیر انقلاب تهدیدات دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و آنها را به فرصتی برای رشد و ترقی بیش از پیش ایران تبدیل کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: امروز دشمن با آگاهی کامل از این موضوع که توان مقابله با ایران در جنگ رو در رو و نظامی را ندارد از مسیر جنگ نرم وارد شده و قصد دارد با از بین بردن ارزش‌های دینی و انقلابی ریشه‌های انقلاب را بخشکاند.

وی از زنان محجبه به عنوان افسران و فرماندهان اصلی جنگ نرم نام برد و گفت: حفظ حجاب و عفاف از سوی زنان و دختران اسلامی بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های نرم دشمنان خواهد بود.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم، تقویت و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقشار مختلف جامعه در این راستاست.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول