اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اقدامات فرهنگی در کردستان ضعیف است / عدم تعامل بین دستگاه‌های متولی فرهنگ

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با انتقاد از وضعیت موجود فرهنگی در استان، ضعف این حوزه را ناشی از عدم تعامل دستگاه‌های متولی فرهنگ در کردستان ذکر کرد.

اقدامات فرهنگی در کردستان ضعیف است / عدم تعامل بین دستگاه‌های متولی فرهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: تلاش مدیران در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در قالب نصب بنر، آوردن سخنران مطرح و ارائه گزارش خلاصه می‌شود و این موضوع در استان فرهنگی کردستان جوابگو نیست.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در مسندهای مختلف در کردستان شناخت مبنایی از روحیات، خواسته‌های مردم و فرهنگ کردستان ندارند و با این وضعیت نمی‌توان بیش از این انتظار کار موثر فرهنگی داشت.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان تاکید کرد: برنامه خوب فرهنگی با اقبال عمومی و تاثیرگذاری بیشتر مواجه خواهد شد و کار خوب فرهنگی ولو در یک مکان خاکی هم برگزار شود مردم از آن استقبال خواهند کرد.

سردار رجبی اضافه کرد: مسئولان کردستان برای استان‌های مرکزی که توسعه‌یافته و برخوردارند خوب هستند اما کردستان نیاز به مدیرانی با توان بالای 80 درصد و روحیه جهادی دارد تا اینکه با کار جهادی زمینه را برای رسیدن استان به سایر استان‌ها فراهم کنند.

به گفته وی، هجمه نرم و فرهنگی دشمنان را باید با برنامه‌های موثر فرهنگی پاسخ داد اما باید اعتراف کرد که با این برنامه‌های صرف ارائه عملکرد و چاله‌پرکنی نمی‌توان آنها را پاسخ داد.

رجبی به افزایش هجمه فرهنگی دشمنان نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: رویکرد ما با وجود حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان رویکرد صحیحی است اما باید مسئولان امر همت کنند تا وضعیت فرهنگی حال حاضر استان را ارتقا بخشند. 

این مقام مسئول استفاده از ظرفیت مردم در تمامی بخش‌ها را مثمرثمر خواند و تاکید کرد به یقین در صورتی که در اقدامات فرهنگی از مردم کمک بگیریم نتیجه قابل قبولی را خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: مردم کردستان ظرفیت انجام کارهای غیرممکن را دارند به شرط آنکه آنان را در امور دخالت دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اردوهای جهادی و کاروان‌های راهیان نور به عنوان برنامه‌های فرهنگی موثر در زمان حال نام برد و گفت: استانداری کردستان در پشتیبانی از اردوهای جهادی به خوبی ظاهر شد اما در ارتباط با راهیان نور عقب‌نشینی کرد.

وی در پایان این برنامه‌ها را موثر در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان دانست و گفت: در این برهه زمانی باید از این برنامه‌ها حمایت کرد تا خدای ناکرده زمینه تحقق اهداف دشمنان میسر نشود.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول