اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

مسجد پایگاه‌ معنوی مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: مساجد و اماکن مذهبی پایگاه معنوی و مستحکمی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مسجد پایگاه‌ معنوی مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حسین آقامرادی عصر امروز در دیدار با تعدادی از بسیجیان شهر آبگرم با بیان اینکه تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج با هدف مقابله با جنگ نرم و ارتقای سطح معنوی و فرهنگی جوانان است، اظهار کرد: دشمنان امروز برنامه‌های گسترده‌ای را برای نفوذ اعتقادی در دل جوانان و نوجوانان ایران اسلامی ترتیب داده‌اند که باید هوشیاری خود را در این زمینه افزایش داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: ماهواره‌ها و تبلیغات در شبکه‌های مجازی از جمله ابزار‌های دشمنان و غربی‌ها هستند که در جنگ نرم علیه اعتقادات ملت ایران بسیج شده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج برنامه‌های مختلفی را در حوزه فرهنگی و مذهبی برای جوانان و نوجوانان تاکنون اجرا کرده است، تصریح کرد: برپایی حلقه‌های صالحین در سراسر کشور نشان دهنده اوج اهمیت و ضرورت مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج اضافه کرد: مساجد و امکان مذهبی سنگر‌های مستحکم کشور در عرصه مقابله با شبیخون‌ها و تهاجم نرم دشمنان اسلام هستند.

آقامرادی با بیان اینکه مسئولان در سراسر کشور لازم است که از لحاظ امور فرهنگی و دینی جوانان را تأمین کنند، تصریح کرد: اجرای سلسله برنامه‌های فرهنگی باید در دستور کار نهاد‌ها و مسئولان فرهنگی سطح کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تداوم پیشرفت‌ها و افتخارآفرینی‌های ملت ایران با جهاد و کوشش مضاعف امکان‌پذیر است، عنوان کرد: برای ساخت ایران آباد و توسعه یافته از همه نظر باید همواره تلاش کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: دشمنان و به ویژه دولت‌های غربی در تلاش هستند تا با تحریم و توطئه علیه ملت ولایت‌مدار و قدرشناس ایران اسلامی آنها را نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب جمهوری اسلامی سست کرده و سبب ضعف انقلاب اسلامی از درون شوند.

آقامرادی اضافه کرد: لازم است تا تشکیل و راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی برای جذب جوانان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول