اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

کارمان را برابر الاهلی با یک بازی خوب تمام می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قصد داریم در بازی رفت برابر تیم الاهلی کار خود را در بازی رفت تمام کنیم تا برای بازی برگشت کارمان راحت باشد.

کارمان را برابر الاهلی با یک بازی خوب تمام می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار امشب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: باید بگویم بعد از بازی با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات منتظر این بازی بودیم.

وی ادامه داد: فردا بازی سختی داریم که الاهلی در آن با تمام قوا به میدان می‌آید، همانطور که در مسابقات گروهی نیز کیفیت خود را به ما نشان داد، بنابراین به این تیم احترام می‌گذاریم چون کیفیت خوبی دارد.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: الاهلی قصد دارد با پیروزی در این مسابقه به نیمه‌نهایی مسابقات برسد و نتیجه خوبی بگیرد اما تیم ما خودش را آماده کرده و بازیکنان ما در بازی فردا خوب بازی خواهند کرد.

وی در مورد غیبت ویکتور سیموئز بازیکن الاهلی در این مسابقه گفت: ما بعد از بازگشت از آبادان خودمان را برای این بازی آماده کردیم و برایمان فرقی نمی‌کند چه بازیکنی در بازی فردا به میدان برود.

کرانچار اضافه کرد: چه ویکتور سمیوئز باشد یا بازیکن دیگر ما کار خودمان را می‌کنیم و هر شرایطی که باشد می‌خواهیم هجومی کار کنیم و گل بزنیم.

وی در مورد عدم گلزنی بازیکنانش در بازی‌های اخیر بیان کرد: در کمال تاسف در امر گلزنی با وجود اینکه شانس‌های بسیاری به وجود می‌آوریم، موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم اما برای بازی فردا انگیزه بالایی داشته و تمرکز لازم را برای بازی با الاهلی داریم و در کل باید بگویم به الاهلی احترام می‌گذاریم، اما از این تیم نمی‌ترسیم.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: اعتقاد داریم هواداران در زمین خودمان ما را به خوبی حمایت می‌کنند و انتظارات در ایران از ما زیاد است چون تنها نماینده این کشور در آسیا هستیم و در واقع می‌خواهیم از شرافت فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: برای ما این مهم است که می‌توانیم شانس گلزنی به وجود آوریم اما برای اینکه نمی‌توانیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، راهکار لازم را اندیشیده‌ایم.

کرانچار در مورد عملکرد گلر و دفاع سپاهان در بازی با نفت آبادان بیان کرد: ‌گلر ما در بازی با نفت آبادان عملکرد خوبی داشت اما دفاع ما در زمان‌بندی‌اش در کل اشتباه کرد اما این مسئله را نیز آنالیز کرده‌ایم و راهکار لازم را برای آن اندیشیده‌ایم.

وی گفت: از خلعتبری هم راضی‌ام و زمانی می‌رسد که او بتواند از شوت‌های گلزن خود استفاده کند و در کل از همه راضی هستم.

سرمربی تیم سپاهان در مورد وضعیت محمدباقر صادقی و اینکه او در بازی فردا در ترکیب سپاهان به میدان می‌رود یا نه، اضافه کرد: صادقی در ترکیب تیم ما قرار دارد اما اینکه او در بازی فردا بازی کند یا نه، مشخص نیست و احساس می‌کنم با توجه به مصدومیت صادقی، رضا محمدی برای بازی کردن مقابل الاهلی شانس بیشتری دارد.

وی ادامه داد: قصد داریم با یک بازی خوب در بازی رفت کارمان را برای بازی برگشت تمام کنیم، انتظارات از تیم ما بالاست و قصد داریم در این بازی از شرافت فوتبال ایران در این بازی دفاع کنیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول