اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه البرز تأکید کرد

اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان البرز گفت: اشاعه ارزش‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است.

اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه البرز با حضور خبرنگاران استان قزوین امروز برگزار شد.

داود بهرامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران در این جلسه و تبریک به مناسبت‌های ایام مبارک روز دختر، هفته کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: حضرت معصومه (س) بسیار عظیم‌الشأن هستند که در احادیث و روایات، زیارت آن حضرت با زیارت حضرت فاطمه زهرا (س) برابر شمرده شده است.

وی ادامه داد: همواره باید پیرو ائمه معصومین (ع) و ولایت فقیه باشیم و در راه شهدای دفاع مقدس که با مردانگی و شجاعت از انقلاب و میهن خویش محافظت کردند، قدم برداریم.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع از میهن و ملت خویش از دفاع‌های برجسته‌ای است که در تمامی ذهن‌ها باقی می‌ماند.

بهرامی افزود: بر خلاف تصور دشمنان در خصوص شکست ایران در یک جنگ نابرابر، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با جان‌فشانی‌ها و مقاومت‌های بسیار نشان دادند که ملت ایران با اتحاد و تدبیر مناسب رهبری شکست نخواهند خورد.

وی سلاح قدرتمند رزمندگان اسلام را ایمان راسخ آنان معرفی و تصریح کرد: رزمندگان ایران از آموزش نظامی و سلاح کافی برخوردار نبودند و تنها با ایمان خویش و رهبری بزرگ و حکیمانه امام خمینی (ره)، موفق به این پیروزی عظیم شدند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به ثمرات دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از ثمرات جنگ تحمیلی، خودشناسی و خداشناسی ملت ایران بود که ثابت کرد با اتحاد و یک‌دلی می‌توان در مقابل دشمنان ایستاد.

بهرامی کسب عزت و سربلندی را از دیگر نتایج دفاع مقدس دانست و افزود: اعتماد رزمندگان به‌ قدری افزایش یافته بود که به فرموده امام خمینی (ره)، اگر جنگ 20 سال هم طول می‌کشید، ملت ایران با هدف پیروزی از انقلاب خویش دفاع می‌کردند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در جبهه کفر، اذعان کرد: جنگ میان کفر و اسلام تمامی نخواهد داشت و افتخار ما این است که در جبهه حق در برابر باطل قرار گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خاطرنشان کرد: دین‌داران الهی در جبهه حق همواره از عنایات خداوند برخوردار می‌شوند.

بهرامی در خاتمه با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در جامعه خاطرنشان کرد: خبرنگاران نقش خطیری در انعکاس مسائل جاری جامعه دارند که باید با صداقت و درستی به انجام وظیفه بپردازند.

وی همچنین افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران نباید در بیان حقایق جنگ و تجربیات رزمندگان جنگ تحمیلی کوتاهی کنند.

گفتنی است در پایان این نشست، فرمانده سپاه البرز به مناسبت روز دختر، هدایایی به رسم یادبود تقدیم به بانوان خبرنگار کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول