اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

کم‌کاری مدیران استانی در مسائل فرهنگی پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر هر مدیر استانی در مسائل فرهنگی کم‌کاری کند به هیچ وجه مورد قبول نیست.

کم‌کاری مدیران استانی در مسائل فرهنگی پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، همایون هاشمی عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت(ع) که در اردوگاه شهید عظیمی نژاد بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی است نه کتاب آخرت، کتابی است برای امروزمان و نسخه انسان کامل است. اگر می‌خواهید چهره انسان کامل را رویت کنید به قرآن مراجعه کنید.

وی افزود: اگر بتوانیم آیات الهی را در بین  خانواده‌ها رواج دهیم می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی را که در بین خانواده‌ها و جامعه وجود دارد بدون نیاز به مشاور حل کنیم.

هاشمی با بیان اینکه قرآن راه و روش درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد و لازم است ما آن‌ را وارد زندگی‌مان کنیم، خاطرنشان کرد: قرآن به ما می‌آموزد که چگونه زندگی کنیم، پس اگر در بحث معیشت، اقتصاد و روابط  زندگی قرآن را ورود دهیم بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه توجه به زرق و برق در قرآن نیامده است بلکه به خوب زندگی کردن تاکید شده است، بیان داشت: با رجوع به قرآن و عمل به آن می‌توانیم زندگی ایده‌الی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی وظیفه و افتخارش خدمت به معلولان است، گفت: در گذشته اداره کل فرهنگی نداشتیم اما  در چند سال گذشته به توسعه موازین فرهنگی بیش از پیش توجه شده است.

هاشمی افزود: در راستای توانمندسازی فرهنگی برنامه‌ای را طراحی کردیم که برنامه آفتاب و برنامه‌های زیارتی، آموزش مفاهیم دینی، سبک زندگی، نشانه‌ای از آن‌هاست.

این مسئول با اعلام اینکه چهار میلیون نفر در سراسر کشور زیر پوشش این سازمان قرار دارند، بیان داشت: 14 هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره هشت‌گانه شرکت داشتند که از بین آن‌ها  350 نفر برای این جشنواره برگزیده شده و در پایان تعدادی از آن‌ها در هر گروه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول