اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد

تجهیز و تعمیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از تجهیز و تعمیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرها و روستاهای مختلف کنگان خبر داد.

تجهیز و تعمیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حسن مختارزاده بعد از ظهر امروز در نشست با هنرمندان و فعالان فرهنگی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است و تمام توان خود را در این مسیر به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و جلب رضایت مخاطبان باید در دستور گروه‌های هنری و فرهنگی قرار گیرد تا شاهد بهبود وضعیت هنرمندان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از تجهیز و تعمیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان به منظور حمایت و تقویت گروه‌های فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مبلغ 270 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و تعمیر به این کانون‌ها اعطا شد.

مختارزاده افزود: گسترش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد موجب رونق و گسترش فرهنگ معنویت و دینداری در جامعه می‌شود و باید با کارهای نو و ایده‌های جدید جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان ادامه داد: با اختصاص این اعتبار به کانون‌های مساجد ان‌شاءالله شاهد رشد و شکوفایی فعالیت‌های فرهنگی هنری این عزیزان در سطح شهرستان و استان باشیم.

مختارزاده گفت: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در راستای ضربه زدن به اعتقادات جوانان وارد شده‌اند که باید با هوشیاری به مقابله با این توطئه بپردازیم.

وی یادآور شد: دولت نهم و دهم تلاش بسیار زیادی برای ارتقای سطح فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها انجام داده که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول