اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی اولویت جم است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و آموزشی مهم‌ترین اولویت در شهرستان جم است.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی اولویت جم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان جم ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان یک نعمت الهی یادآور شجاعت‌ها و رادمردی‌های رزمندگان اسلام است و پرداختن به افتخارات این ایام عبادت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ثمره بازخوانی این ایام ترویج روحیه استقامت و پایداری است ادامه داد: از مقاومت، ایثار و دلاوری‌های رزمندگان و شهدا در سال‌های دفاع مقدس برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید الگوبرداری کرد.

فرماندار جم اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های پراهمیت و مهم فرهنگی است و آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با این فرهنگ‌ها از طریق ابزارهای مختلف فرهنگی اجتماعی و همچنین اجرای برنامه‌ها و همایش‌های فاخر در مورد دفاع مقدس توطئه دشمنان را در حوزه‌های مختلف ناکارآمد می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان جم تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: تعلیم و تربیت از مقدس‌ترین فعالیت‌های بشری است و تقارن آن با هفته دفاع مقدس که یادآور فرهنگ ایثار و  شهادت است را باید مغتنم شمرد، چون دانش‌آموزان با این نگاه مقدس وارد مدرسه می‌شوند.

وی اذعان داشت: آموزش از جمله مباحث مهم و مورد تأیید نظام است و همه دستگاه‌ها باید در زمینه توسعه این مهم آموزش و پرورش را یاری کنند.

فرماندار جم اضافه کرد: دانایی محوری اساس توسعه پایدار محسوب می‌شود و این مهم باید در زمینه  توسعه آموزش به‌کار گرفته شود تا شاهد رشد و شکوفایی این قشر عظیم جامعه باشیم.

عبداللهی بیان کرد: به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و آموزشی شهرستان از قبیل کتابخانه، آزمایشگاه، سالن‌ها و ... که در توسعه بیشتر آموزش کمک می‌کند از  اولویت‌های مهم شهرستان است.

فرماندار جم خاطر نشان کرد : دنیای کنونی به‌عنوان دنیای داده‌ها از سرعت بالایی برخوردار شده و باید با برنامه‌ریزی جدید و نوین در زمینه رشد و توسعه اینترنت و فضای مجازی در مدارس تلاش کنیم.

وی همچنین گفت: با بالا رفتن سطح علم و دانش و همچنین توسعه سیستم‌های جدید در جامعه  باید نقش معلم به‌عنوان محور اصلی آموزش در مدارس پررنگ‌تر شود تا معلم به‌عنوان شخصیتی برجسته و مهم در مدارس برنامه‌های آموزشی را پیاده کند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول