اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بهشهر خبر داد

برگزاری 10 برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از برگزاری 10 برنامه فرهنگی و هنری ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 10 برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در بهشهر

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ و اندیشه‌های دفاع مقدس و لزوم یادآوری رشادت‌های رزمندگان در جنگی نابرابر، گفت: هنر بهترین وسیله برای نشان دادن اوج عزت، حماسه و ایثار شجاعت دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: امروزه با توجه به جنگ نرم دشمن علیه ارزش‌های ناب اسلامی و ایرانی که جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده باید بیش از گذشته به دستاوردهای انقلابی و اسلامی خود پایبند بوده و این دستاوردها را با زبان فرهنگ، هنر، ورزش، سیاست و اقتصاد به نسل جوان بشناسانیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر همچنین با اشاره به فیلم توهین آمیزی که علیه زندگی پیامبر مکرم اسلام(ص) ساخته شده، خاطرنشان کرد: ساخت و پخش چنین فیلم‌هایی که آگاهانه و از روی غرض ورزی و دشمنی است، وظیفه هنرمندان، کارشناسان و مسئولان مربوطه را سنگین‌تر می‌کند.

باباکوهی‌اشرفی تصریح کرد: حمله به مقدسات اسلامی و الهی آخرین ترفند دشمنان اسلام است، اما با بیداری و بصیرتی که در اندیشه و نگاه آزادی‌خواهان جهان وجود دارد، انجام چنین اعمالی به سرانجام دلخواه معارضان و دشمنان اسلام منتهی نمی‌شود.

وی در پایان درباره جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس، متذکر شد: نمایشگاه عکس و پوستر، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، پخش فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس، تبلیغات محیطی، پیامک با موضوع مقاومت، تئاتر صحنه‌ای بچه‌های باغ محله، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، عصر شعر و خاطره با نام «حکایت سرخ»، شرکت در برنامه‌های فرهنگی یادواره سرداران و 800 شهید شهرستان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول