اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دشمن دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: دشمن در یک توطئه نرم و خزنده دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است.

دشمن دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که در محل برگزاری نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در شورابیل اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه برای انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس کار ارزشمند و خطیری است که امیدواریم در مناسبت‌های مختلف نظیر هفته بسیج، دهه فجر و مناسبت‌های دیگر شاهد برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

وی تصریح کرد: ما هر چه داریم از اعتقادات اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و به یقین تکیه این ملت به فرهنگ عاشورایی سبب می‌شود تا بتوان راهبرد اصولی در انجام وظایف و کارهای خطیر به سرانجام رسانده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کرد.

نیکزاد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم این فرهنگ را در جامعه رشد و تعالی ببخشیم روز به روز جامعه ما توانمندتر می‌شود و ما شایسته‌تر می‌توانیم با دشمنان و ابرقدرت‌های خیالی دنیا مقابله کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: جنگ علیه ایران اسلامی به اتمام نرسیده است بلکه دشمنان ما در یک جنگ مدرن و تغییر سنگر به روش تهاجم نرم و فرهنگی سعی می‌کنند این انقلاب را با چالش‌هایی مواجه کنند.

وی بیان کرد: صدام ملعون با همراهی بیش از 100 کشور دنیا به شکل مستقیم و غیرمستقیم علیه انقلاب اسلامی وارد جنگ و کارزار شد به طوریکه ما از کشورها و قومیت‌های مختلف در این جنگ هشت ساله اسیر گرفتیم.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل از دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی ایرانیان و پیشانی سند افتخار این ملت یاد کرد و ادامه داد: هر ایرانی امروز به هشت سال جنگ تحمیلی و افتخارات به دست آمده می‌بالد و آن را عزیز می‌شمارد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل یادآور شد: بعد از پایان جنگ رودررو و شکست سنگین دشمن آنها از پای ننشستند و در یک شیطنت پشت سر هم کوشیدند تا این ملت را به تسلیم و تزلزل وادار کنند و در چند سال اخیر نیز می‌کوشند ناکارآمدی نظام را به مردم القا کنند.

وی گفت: در همین مسیر تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی خود را شروع کردند و با مطرح کردن موضوعاتی همچون بیکاری جوانان، گرانی و تورم در سطح جامعه تلاش می‌کنند تا مردم را از ادامه مسیر ناامید کنند.

نیکزاد با یادآوری اینکه استکبار جهانی به خاطر منافع مادی خود حاضر است میلیون‌ها انسان را از دم تیغ بگذراند امروز در نقاط مختلف دنیا دایه مهربان‌تر از مادر برای مردم شده و سعی می‌کند در کشورمان ضعف‌ها و کاستی‌ها را بزرگنمایی کند.

رئیس شورای اداری افزود: در این اوضاع و احوال باید به هوش باشیم و با بصیرت کامل توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کنیم تا دشمنان ما بدانند که نتیجه ستیز با ملت آزادیخواه ایران جز عجز و ناتوانی خودشان نیست.

نیکزاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ جبهه کفر و استکبار با محوریت قرار دادن مسایل اقتصادی در صدد تضعیف تولید داخلی، جبهه فعالیت‌های اقتصادی و توانمندی‌ها در این بخش است در حالی که مردم ما با روحیه مضاعف در این سنگر جهاد مقدسی را انجام می‌دهند.

پنجشنبه‌ها ملاقات عمومی مدیران اجرایی با مردم در سطح استان اردبیل

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود از توجه ویژه دولت به حل مشکلات دارندگان واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما روزهای پنجشنبه را ملاقات عمومی در تمام دستگاه‌ها قرار دادیم تا مردم با مراجعه به این ادارات مشکلات و نارسایی‌های خود را اعلام کنند و بیان آنها تلنگری باشد تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

نیکزاد بیان کرد: حل مشکلات مردم و خدمت به آنها کوچک‌ترین ادای دین و وظیفه در برابر کار عظیم و بزرگ شهدا است و به یقین اگر شب و روز نیز تلاش کنیم حتی نمی‌توانیم قطره‌ای از خون شهدا را ارج بنهیم.

وی حفظ نام و یاد شهیدان را بسیار ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: اگر دنیا امروز به بمب اتمی و جنگ‌های جهانی خود می‌بالد ما به شهدا و ایثارگران کشورمان افتخار می‌کنیم که با گذشت از جان خود بهترین سرمایه‌های این کشور را صیانت کردند.

نیکزاد در ادامه اضافه کرد: ما باید روحیه کار و تلاش و ایثار و همبستگی را همچنان حفظ کرده و تقویت کنیم تا مبادا دشمن از رخوت، سستی و کاهلی ما به نفع خود استفاده کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول