اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مداحان و مولودی‌خوانان در صف مقدم مقابله با دشمنان دین قرار گیرند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به جایگاه قشر مداحان و مولودی‌خوانان، از آنان خواست تا در صف مقدم مقابله با دشمنان دین اسلام قرار گیرند.

مداحان و مولودی‌خوانان در صف مقدم مقابله با دشمنان دین قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در همایش استانی مولودی‌خوانان استان کردستان در سنندج با اشاره به گستردگی دشمنی دشمنان دین اسلام، اظهار کرد: گسترش برنامه‌های فرهنگی و دینی مهم‌ترین راه مقابله با هجمه‌های دشمنان است و دلدادگان پیامبر(ص) و اهل بیت در این زمینه می‌توانند نقش موثرتری را ایفا نمایند.

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر، دشمنان از صدر اسلام تاکنون با مسلمانان سر ستیز دارند و در قالب‌های مختلف دشمنی خود را با دین اسلام و مسلمانان به نمایش گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و بزرگان دین و قرآن بزرگ‌ترین دشمنی علیه مسلمان است که واکنش مسلمانان در کشورهای اسلامی و به ویژه کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها به اوج رسیده است، نوید حاکمیت جهانی دین اسلام را می‌دهد.

به گفته سردار رجبی، حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های آمریکا و کشورهای ضد دین در کشورهای مسلمان در راستای انتقام‌گیری از دشمنان اتفاق می‌افتد و این مهم آنان را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان در قالب رسانه‌های مختلف، گفت: این رسانه‌ها مردم را به جای همگرایی به واگرایی دینی و مذهبی برای دستیابی به اهداف خویش دعوت می‌کنند و این در کردستان مسبوق به سابقه است.

رجبی خاطرنشان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب با اقدامات وسیع و گسترده در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در قالب حرکت‌های عوام‌فریبانه خویش با مطرح کردن (کردایتی) عده‌ای از جوانان این خطه از میهن اسلامی را گول زدند و موجب داغدار کردن خانواده آنها شدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: اگر چه مردم کردستان با ترفندهای آنان آشنا شده و دیگر حنای آنان در بین این مردم غیور رنگی ندارد اما باز آنها به تلاش خود ادامه می‌دهند و همواره با توطئه‌های گوناگون سعی در تحقق اهداف شوم خود دارند.

رجبی یادآور شد: تا زمانی که دشمنان از اسلام و مردم مسلمان احساس خطر کنند، دشمنی آنان ادامه خواهد یافت و مقابله با آن نیازمند اقدامات فرهنگی و به ویژه برنامه‌های مذهبی است که مولودی‌خوانان و مداحان باید در این راستا پیشقراول باشند.

وی خطاب به مولودی‌خوانان حاضر در این همایش گفت: شماها باید با فعالیت بیشتر عرصه را برای افرادی که دین را افیون جامعه می‌دانند، تنگ کنید.

سردار رجبی در پایان با اعلام آمادگی همه‌جانبه در حمایت از گروه‌های مداح و مولودی‌خوان گفت: سپاه بیت‌المقدس از کارهای فرهنگی و مذهبی حمایت کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

در پایان این همایش از سید زاهد ابراهیمی، نبی فاتحی، حسین فشیری، سیداحمد پارسا و جبار زندسلیمی به عنوان پیشکسوتان عرصه مولودی‌خوانی در کردستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول