اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

انتقال فرهنگ شهادت جوانان را در مقابل فتنه دشمنان محفوظ می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان اردل گفت: با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، جوانان را در مقابل خطرات فتنه دشمنان محفوظ می‌کنیم.

انتقال فرهنگ شهادت جوانان را در مقابل فتنه دشمنان محفوظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور ظهر امروز در یادواره شهدای منطقه روگر و چهاربنیچه در شهرستان اردل، با اشاره به رشادت‌های شهیده شاخص سال، شهیده ناهید فاتحی کرجو، اظهار داشت: تمام ما به ویژه جوانان و نوجوانان به ویژه بانوان ایران اسلامی باید شهیده ناهید فاتحی کرجو را در حجاب و عفاف و اطاعت از ولایت برای خود الگو قرار بدهیم.

وی با اشاره به رشادت‌های فرزندان این خطه در دفاع از کیان اسلامی، گفت: با استناد به آیه 18 سوره مبارکه حجرات از بارزترین ویژگی‎های انسان‎های مؤمن جهاد در راه خدا، شهادت و بالاترین از خودگذشتگی است.

سلمان‌پور ادامه داد: همه ما باید با نام و یاد و راه شهیدان زندگی کنیم و به فرزندانمان هم یاد بدهیم که از شهیدان الگو بگیرند.

امام جمعه اردل با تأکید بر ضرورت صیانت از ارزش‌های فرهنگی به عنوان یک رویکرد استراتژیکی، اظهار داشت: این در حالی است که در دنیای آکنده از فتنه امروزی، ساختار جدید معرفتی و تحول مبنایی در زندگی بشری در راستای اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن کشور تجلی می‌یابد.

وی افزود: بر همین اساس رسالت تمام کسانی که به فرهنگ عدالت و رهایی می‌اندیشند و به آرمان ائمه(ع)، امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهدا ایمان راسخ دارند این است که از فرهنگ وارستگی و ایستادگی در این تهاجم بی‌حد و حصر با هر اقدام ممکن حفظ و صیانت کنند.

سلمان‌پور افزود: با توجه به این امر که جوانان نسل سوم به طور کامل با ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و مردم غیور ایران آشنا نیستند، لذا رسالت ما این است که تاریخ انقلاب را با ظرافت و به شیوه عالمانه و منطبق بر واقعیات به نسل سوم انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به تأثیرات معنوی و وجود ارتباطی ایثارگران به ویژه شهدا با مبدأ هستی بسیار ضروری است، گفت: با توجه به اینکه فطرت جوانان نسل سوم طالب و تشنه حقیقت است، لذا باید سعی کنیم با انتقال فرهنگ ایثارگری جوانان را در مقابل خطرات فتنه دشمنان محفوظ کنیم.

در آستانه هفته دفاع مقدس، یادواره 17 شهید منطقه روگر و چهاربنیچه به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) شهر اردل با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و خانواده معظم شهدا در مدرسه راهنمایی فاطمیه(س) روستای سرچاه برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول