اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

دشمن از نهادینه شدن حجاب و عفاف در جامعه می‌ترسد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: مقوله حجاب و عفاف ترس فراوانی در دشمنان ایجاد کرده است، زیرا آن‌ها به خوبی آگاه هستند که اگر حجاب در جامعه‌ای نهادینه شود، ارزش‌ها و اصول قرآنی احیا می‌شود.

دشمن از نهادینه شدن حجاب و عفاف در جامعه می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون امور بانوان در این شهرستان اظهار داشت: مسئله حجاب یک باور قلبی است که انسان باید به آن یقین پیدا کند.

وی افزود: در آیات و روایات مختلف مسئله حجاب و عفاف در لحن، نگاه و پوشش انسان همواره مورد تأکید قرار گرفته است.

غنچه‌پور حضرت زهرا (س) را نماد حجاب ذکر و تصریح کرد: در سیره و سنت نیز رعایت حجاب و عفاف بسیار مورد توجه بوده است.

وی بزرگ‌ترین هجمه دشمنان را در حال حاضر مبارزه با حجاب دانست و ابراز داشت: اگر در جامعه‌ای حجاب وجود نداشته باشد، زمینه فساد در آن پدید می‌آید.

غنچه‌پور بی‌حجابی را از بمب مخرب‌تر خواند و عنوان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و ورود ماهواره به منازل این مقوله به شدت زیر سئوال رفته است.

فرماندار جیرفت گفت: بانوان به عنوان ستون‌ها و بازوان این نظام امروز رسالت هدایت جامعه را بر عهده دارند.

غنچه‌پور بیان داشت: اعضای کمیسیون بانوان نیز به عنوان یک اهرم اجرایی و عامل تأثیرگذار در جامعه می‌توانند، نقش مهمی را ایفا کنند.

وی اذعان داشت: ما باید در بحث حجاب و عفاف ابتدا پیامبر، خانواده و آشنایان و وابستگان خود باشیم تا بتوانیم حرکت‌های بسیار بزرگی در این عرصه انجام دهیم.

غنچه‌پور خاطرنشان کرد: جامعه امروز نیازمند اطلاع‌رسانی و حفظ قداست‌ها و حرمت‌ها دارد تا قبح بدحجابی برای مردم بیان شود.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان قطب و نماد همه کشورهای اسلامی دانست و اظهار داشت: هر روزه مشاهده می‌شود که تعداد زیادی از زنان و دختران غیرمسلمان از جمله مسیحیان به این دین گرایش پیدا می‌کنند.

غنچه‌پور تصریح کرد: این مقوله ترس فراوانی در دشمنان ایجاد کرده است، زیرا آن‌ها به خوبی آگاه هستند که اگر حجاب در جامعه‌ای نهادینه شود، ارزش‌ها و اصول قرآنی احیا می‌شود.

وی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه افزود: امر به معروف و نهی از منکر زمانی در جامعه تأثیرگذار است که در گفتار و کردار ما مشهود باشد.

غنچه‌پور عنوان کرد: اعضای این کمیسیون به عنوان عاملان ارزش‌های دینی باید کوتاهی و کارشکنی مسئولان را در مقوله حجاب و عفاف اطلاع‌رسانی کنند تا با آن‌ها برخورد قاطع صورت پذیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول