اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع):

دشمنان با هتاکی نمی‌توانند عقاید جوانان را سست کنند

خبرگزاری فارس: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با صدور بیانیه‌ای مطرح کرد: این حرکت نفرت‌آمیز نشان داد که دشمنان ضعیف و ناتوان، نخواهند توانست با تمسک به این گونه رفتارهای پلید، عقاید جوانان و ملت‌های مسلمان را سست کنند.

دشمنان با هتاکی نمی‌توانند عقاید جوانان را سست کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، شجره طیبه اسلام بیش از یک‌هزار و چهارصد سال است با خون شهدا و مرکب علما آبیاری شده و بیداری اسلامی که این روزها در نقاط مختلف جهان فراگیر شده، حاصل سال‌های سال مجاهدت و مهاجرت فقها، علما، محدثان و امامزادگانی است که حامل روایات و معارف اسلامی به اقصی نقاط جهان بودند.

در این بیانیه آمده است: قاطبه امت اسلامی، این روزها داغدار اهانت بی‌شرمانه دستگاه غیر فرهنگی آمریکایی، صهیونیستی به «پدر امت اسلام» و والاترین مخلوق آفرینش و حبیب خدای عالمیان است.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تاکید کرد: ما به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز اشعاع معارف اسلامی در جهان اسلام، ضمن نفرت‌انگیز خواندن این حرکت شنیع، رفتار برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان را نشانه واهمه آنان از حرکت فراگیر بیداری اسلامی اعلام می‌کنیم.

این بیانیه افزود: این حرکت نفرت‌آمیز و واکنش‌های بعدی آن نشان داد که دشمنان ضعیف و ناتوان، نخواهند توانست با تمسک به این گونه رفتارهای پلید، عقاید جوانان و ملت‌های مسلمان را به سمت اباحه‌گرایی سوق داده و از هزینه اهانت به مقدسات اسلامی بکاهند که «والله متم نوره ولو کره الکافرون».

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در این بیانیه تصریح کرد: دولت‌های استکباری، در برابر این اقدام مشمئز کننده شعار آزادی سر می‌دهند در حالی که به هیچ یک از تعهدات خود در زمینه پرهیز از انتشار تنفر فرهنگی و سایر تعهدات حقوقی بین‌المللی، پایبند نیستند و از نظر اخلاقی نیز درون مایه‌های فرهنگی خود را به نمایش گذاشته به کارهایی این چنین خطرناک دست می‌زنند.

در پایان این بیانه مطرح شده است: واکنش شدید ملت‌های مسلمان که اکنون از یوغ بردگی طواغیت زمان خویش رهایی یافته‌اند، همه نشان از بیداری ملت‌های مسلمان است و امید است از پس این فراگیر شدن خشم عمومی و جوشش غیرت اسلامی، سیاستمداران آمریکا، عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملت‌های مسلمان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول