اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

تدابیر درست در برابر تهدیدات، دشمن را وادار به عقب‎نشینی کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: تهدیداتی که متوجه انقلاب اسلامی ایران است با تدابیر درست نظام، سبب شده تا دشمن به عقب‎نشینی وادار شود.

تدابیر درست در برابر تهدیدات، دشمن را وادار به عقب‎نشینی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هر روز اعلام می‎کند که می‎خواهد به ایران حمله کند اما قدرت دفاعی و تجهیزاتی را در مقابل کشورمان ندارد و اگر این قدرت را در خود می‎دید حتی یک روز هم فرصت را از دست نمی‎داد.

وی از نیروهای مسلح به عنوان بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی ایران یاد کرد و ابراز داشت: در حال حاضر زیرساخت اساس آمادگی فکری و روحی مردم است و مردم باید به این نکته برسند که اکنون دشمن بعد از چندین سال جنگ، ترور دانشمندان هسته‎ای کشورمان را در دستور کار خود قرار داده است و این نشان می‎دهد ایران در قله پیشرفت و بالندگی است و استکبار نمی‎تواند پیروزی ایران را ببیند.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه نباید مرعوب تهدیدات دشمنان شویم متذکر شد: مسئولان، دست‎اندرکاران و خدمتگزاران این نظام همواره باید خود را در کنار مردم بدانند و در برابر هر تهدیدی شجاعانه، دلیرانه و مقتدرانه بایستند.

گرزین یادآور شد: دشمن علنی اعلام کرده است که کاری به نظام و دولت ایران ندارد و هدف‎اش از تحریم‌ها و فشارها تنها ملت ایران است آنها می‎خواهند بر گرده مردم فشار بیاورند تا ملت از نظام و انقلاب خود کنار بکشد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن می‎خواهد روحیه انقلاب را تهاجمی نشان داده و ایران‎هراسی را گسترش دهد تا این بیداری اسلامی که در سراسر دنیا فراگیر شده است را ناکام کند.

فرماندار گرگان در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: هفته دفاع مقدس مربوط به تمام اسلام است و گرامیداشت این ایام نباید در آذین‎بندی خلاصه شود بلکه باید تجدید خاطرات آن روزها باشد تا هر جوان و نوجوانی با دیدن گوشه‎ای از این دلاوری‎ها، فرهنگ دفاع مقدس را نه در یک هفته بلکه در تمام ایام زنده بدارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول