اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران:

پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد گچساران آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: با تلاش یک‌ساله مدیریت این واحد دانشگاهی، پروژه‌های عمرانی و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به اتمام رسیده و آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد گچساران آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مجید پاکدل پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار کرد: این واحد دانشگاهی خدمات مطلوبی را در راستای رفاه حال دانشجویان انجام داده است.

وی افزود: حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، اداری و مالی و عمرانی از حوزه‌های کاری این واحد دانشگاهی بوده که مورد توجه ویژه قرار دارد.

* اجرای پروژه‌های دانشگاه آزاد گچساران در 50 هزار متر فضای عمرانی

پاکدل انجام پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، رفاهی و علمی و آموزشی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای رفاه حال دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

وی ادامه داد: ده‌ها پروژه عمرانی در 50 هزار متر فضای این واحد دانشگاهی در دست اجرا بوده و از یکسال گذشته افزون بر 140 میلیارد ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

پاکدل احداث ساختمان علوم پایه، مسجد دانشگاه، ساختمان مرکزی آزمایشگاه، استخر و اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای و تحت فشار در فضاهای سبز را از جمله پروژه‌های اجرایی در این دانشگاه برشمرد.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران پروژه آب شرب، محوطه‌سازی ورودی و کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد را دیگر کارهای صورت گرفته در این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

پاکدل تصریح کرد: محوطه‌سازی مسجد دانشگاه و احداث چراغ‌های خورشیدی در محوطه دانشگاه به منظور صرفه‌جویی در هزینه برق مصرفی نیز از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در راستای رفاه حال دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی به شمار می‌رود.

وی پروژه فیبر نوری را از دیگر اقدامات انجام شده در این واحد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: ایجاد و راه‌اندازی اینترنت بی‌سیم در ساختمان‌های این واحد دانشگاهی با سرعت بالا برای استفاده دانشجویان کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و اساتید دانشگاه به صورت مجزا از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است.

پاکدل ابراز داشت: نصب دوربین‌های مدار بسته در ساختمان‌های این واحد دانشگاهی به منظور حفظ امنیت و آرامش محیط علمی دانشگاه از دیگر اقدامات و تلاش‌های ریاست و نیروهای فعال دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در یک‌ساله اخیر در راستای رفاه حال دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول