اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

سی‌ویکمین پارک محله شهرستان آمل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سی‌ویکمین پارک محله آمل با اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) به بهره‌برداری رسید.

سی‌ویکمین پارک محله شهرستان آمل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، پارک محله لادن واقع در بلوار شهید منفرد نیاکی این شهرستان که سی و یکمین پارک محله این شهرستان به حساب می‌آید، با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع با حضور مسئولان همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه آمل در این آئین افتتاح گفت: حق مردم ما است که از فضاهای مناسب برای تفریح و گردش استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی با اعلام اینکه باید در عرصه مسئولیت منشا خدمت برای مردم باشیم، بیان داشت: در کشوری هستیم که بر پایه اسلام ناب محمدی استوار است و هر خدمت و تلاشی در آن از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است.

وی با تاکید اینکه امروز کسی قدرت اخاذی و به جیب‌زدن بیت‌المال را ندارد، گفت: چشم‌های نظارتی زیادی در حال بازرسی هستند.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه باید به فکر مردم باشیم، دغدغه‌های ما مردم باشند تا از چشم‌شان نیافتیم، یادآور شد: در این مملکت اسلامی نباید به فکر دور زدن مردم باشیم زیرا در اسلام آمده است که رئیس قوم خادم قوم است.

رحمانی آملی با اعلام اینکه بیداری اسلامی در دنیا در حال رواج است، اذعان داشت: مردم دنیا نیز فهمیدند که چه بلایی از سوی جباران و زورگویان به سرشان آمده البته شاهد این هستیم که بیداری اسلامی هم‌اکنون در دل اروپا نیز رفته و مردم اسلام را دوست دارند و در حال بیدار شدن هستند.

وی با اشاره به برگزاری نشست سران عدم تعهد در ایران یادآور شد: حضور 120 کشور جهان به یک‌باره در تهران کار بسیار بزرگی بود، دنیای استکبار با تبلیغ سوء خود خواست نشان دهد که ایران اقتدار، امنیت و قدرت ندارد که با حاصل شدن نتایج بسیار خوب بین کشورهای دنیا تمام توطئه‌های استکبارگران نقش بر آب شد.

رحمانی آملی تصریح کرد: کشورهای معاند پس از برگزاری نشست سران عدم تعهد به بهترین شکل ممکن در اقدامی جدید دست به ساخت توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم زد.

وی با تاکید اینکه رسول اکرم(ص) منبع نورافشانی به جهانیان است، بیان داشت: وقتی آن‌ها صدای اعتراض مردم دنیا حتی بسیاری از مردم اروپا را دیدند در حال حاضر در مظلوم‌نمایی خود می‌خواهند نشان دهند که ساخت این فیلم کار آن‌ها نبوده است.

به گزارش فارس، در حاشیه آئین افتتاح پارک محله لادن آمل از صدیقه دریایی دارنده مدال طلای ووشوی بانوان آسیا و مجتبی لطیفی نفر سوم مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان جهان در بلغارستان تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول