اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند:

آماده‌سازی پارک جنگلی 2 میلیارد تومان هزینه دارد

خبرگزاری فارس: شهردار بیرجند با اشاره به تحویل‌گیری پارک جنگلی توسط شهرداری گفت: آماده‌سازی این پارک نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار دارد.

آماده‌سازی پارک جنگلی 2 میلیارد تومان هزینه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدجواد وحدتی‌فر پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی به مهم‌ترین اهداف شهرداری در سال جاری اشاره کرد و افزود: ارتقای بهره‌وری خدمات شهری، جلب رضایت شهروندان، بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذار در شهر و توسعه حمل و نقل عمومی از جمله اهداف این مجموعه است.

وی کاهش هزینه‌ها و اتصال اقتصاد منطقه به اقتصاد ملی را جزو اهداف شهرداری بیرجند عنوان کرد و یادآور شد: توسعه مشارکت مردم در آبادانی شهر از اهداف شهرداری بیرجند در سال جاری است.

شهردار بیرجند به واگذاری کشتارگاه بیرجند به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: همچنین در سال گذشته ایجاد تلویزیون شهری و تبلیغات محلی نیز توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وحدتی‌فر ادامه داد: تا پایان سال 90 نزدیک به 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهرداری بیرجند محقق شده است.

وی ایجاد شادابی، امنیت و هویت اجتماعی را از مؤلفه‌های یک نهاد اجتماعی برشمرد و گفت: شهرداری متولی این بخش است ولی تحقق اهداف مذکور نیاز به مشارکت مردم و شهروندان دارد.

شهردار بیرجند از تشکیل اتاق فکر شهرداری بیرجند با حضور 20 نفر از مسئولان خبر داد و افزود: همچنین در این مجموعه کمیته‌های حل مسئله داریم تا همه امور با بدنه کارشناسی انجام شود.

وحدتی‌فر حذف نیروی انسانی در تصمیم‌گیری‌ها را از جمله اهداف این مجموعه دانست و گفت: به دنبال واگذاری امور به بخش خصوصی هستیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول