اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

آزادسازی فاز دوم پارک‌سوار غرب اصفهان تسریع شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر فاز نخست پارک‌سوار غرب اصفهان آزاد‌سازی شده و فاز دوم این پارک‌سوار نیز باید هر چه سریع‌تر در اصفهان آزاد‌سازی شود.

آزادسازی فاز دوم پارک‌سوار غرب اصفهان تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر با تاکید بر اینکه خانواده شورایی بیش از 2 هزار نفر هستند، اظهار کرد: در شورای عالی استان‌ها تصویب شد که تمام شهرداران با توجه به سردی هوا در مناطق زلزله‌زده باید به کمک این مناطق بشتابند و تمام شهرداران با کمک شورا‌ها باید در راستای جمع‌آوری کمک برای باز‌سازی مناطق زلزله‌زده فعال شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر صدور پروانه ساختمان یکی از مهم‌ترین مشکلات در مناطق زلزله‌زده تبریز به شمار می‌رود، تصریح کرد: نظام مهندسی اصفهان باید در راستای باز‌سازی مناطق زلزله‌زده به کمک تبریز بشتابد و تمام نیرو‌ها و مجموعه‌های استان نیز در این زمینه فعال شوند و هم‌چنین در زمینه آوار‌برداری از این مناطق اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی و مردمی از سوی رهبر معظم انقلاب برای خنثی‌سازی تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان مطرح شده است و شهرداری‌ها نقش بارزی در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ایفا می‌کنند.

حاج‌رسولیها با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود که شورای سرمایه‌گذاری در قالب معاونت سرمایه‌گذاری و گردشگری در شهرداری ایجاد شود، تاکید کرد: شهر‌ها متولی گردشگری در دنیا هستند و در دعوتی که از خواهر‌خوانده فرایبورگ به اصفهان شده بود، مدیرکل شهرداری فرایبورگ به گردشگری تأکید ویژه داشت.

وی افزود: اصفهان از جمله بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر‌های کشور در زمینه صنعت گردشگری است و هر ساله بسیاری از استان‌های کشور برای گردشگری در اصفهان حضور می‌یابند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به پارک‌سوار غرب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فاز نخست این پارک‌سوار آزاد‌سازی شده و سازمان میادین شهرداری اصفهان برای آزاد‌سازی فاز دوم پارک‌سوار غرب اصفهان نیز آمادگی خود را اعلام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فاز دوم پارک‌سوار غرب باید هر چه سریع‌تر آزاد‌سازی شود، اظهار کرد: تولید یکی از محور‌های مهم اقتصاد مقاومتی و مردمی است و اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی نیز یکی از مهم‌ترین محور‌های تولید به شمار می‌رود.

حاج‌رسولیها به توسعه فضای سبز در داخل مدارس اشاره کرد و افزود: مدیریت واحد شهری باید با همکاری با آموزش و پرورش نسبت به توسعه فضای سبز برای ایجاد شور و نشاط در ابتدای مهرماه امسال در مدارس اقدامات لازم را انجام بدهد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول