اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد

استقبال بی‌نظیر خیران برای بازسازی مدارس زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: شاهد استقبال بی‌نظیر مردمان خیراندیش و خیران مدرسه‌ساز برای بازسازی و مقاوم‌سازی ساختمان مدارس مناطق زلزله‌زده هستیم.

استقبال بی‌نظیر خیران برای بازسازی مدارس زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی،  فیروز رضایی در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه‌ای که در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و رفاهی پتروشیمی در تبریز برگزار شد، با اشاره به برگزاری مسابقات گوناگون علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پرورش افزود: این مسابقات موجب تحقق اهداف آموزش و پرورش و دانش‌افزایی و کاربردی‌سازی اندوخته‌های علمی و همچنین ایجاد شور و نشاط و همدلی در دانش‌آموزان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه در ایامی که مشغول برنامه‌ریزی اجرای تحول عظیم و بنیادین به ویژه نظام آموزشی 3-3-6 بودیم زلزله مخرب 6.2 ریشتری باعث ویرانی منازل و بی‌خانمان شدن عده‌ای از هم استانی‌های عزیزمان شد و همه‌مان را ماتم‌زده کرد.

وی با اشاره به سیل کمک‌های عاطفی و مادی ملت ایران به مردم مصیبت‌دیده مناطق زلزله‌زده گفت: ملت بافرهنگ و بامهر و محبت ایران اسلامی با این اقدام وحدت و همدلی و پیوستگی و اخوت و برادری همیشگی و مثال‌زدنی خود را یکبار دیگر به نمایش گذاردند.

رضایی ادامه داد: در چند روز اخیر مسئولان استانی و کشوری در خصوص مدارسی که در اثر زلزله آسیب دیده‌اند بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند تا با ساماندهی فضاهای آموزشی با وجود زمین‌لرزه اخیر تمام دانش‌آموزان در اول مهرماه سر کلاس درس خود حاضر باشند.

وی افزود: افراد خیراندیش و خیران مدرسه‌ساز هم با احساس مسئولیت همیشگی خود در صف طولانی به نوبت ایستاده‌اند تا با ایجاد بنای جدید و مستحکم مدارس از تألمات روحی مردم به ویژه دانش‌آموزان آن مناطق بکاهند و این استقبال خیران در نوع خود بی‌نظیر و رکورد جدیدی در تاریخ کشور است که باید ثبت شود.

وی خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات گفت: هر یک از شما عزیزان نماینده مردم مناطق خود هستید که برای کمک به زلزله‌زدگان این استان سر از پا نمی‌شناختند از این رو پیام تشکر و امتنان ما را به مردم نجیب دیار خود ابلاغ کنید.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول