اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

خیران مدرسه‌ساز در راه انسان‌ سازی قدم می‌گذارند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: خیران مدرسه‌ساز قدم در راه انسان‌ سازی می‌گذارند.

خیران مدرسه‌ساز در راه انسان‌ سازی قدم می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید عیسی هاشمی بعدازظهر امروز در نخستین همایش خیران مدرسه ساز بابلی مقیم تهران اظهار داشت: استکبار جهانی گمان می‌کرد می‌تواند انقلاب عرشی ما را که به کمک رهبر با آموزه‌های الهی شکل گرفته با عمل خائنانه در هفتم تیر سال 60 از بین ببرد.

وی افزود: دشمن سعی داشت این انقلاب را برای همیشه به تاریخ بسپارد و اسلام ناب محمدی را در نطفه خفه کرده و اسلام سلطنتی را که برگرفته از قدرت‌های بزرگ جهانی است را به مردم القا کند و در آن قالب جامعه جهانی را در سلطه خود داشته باشد که موفق نشد.

هاشمی بیان داشت: دشمنان برای خاموش کردن نور انقلاب شهیدان رجائی و باهنر را به شهادت رساندند ولی نمی‌دانستند که این دو شهید نیز محصول کارخانه انسان سازی آموزش و پرورش است که هیچگاه این کارخانه متوقف نمی‌شود.

وی تصریح کرد: خیران زیادی هستند که  در عرصه‌های  مختلف خدمات ارزنده‌ای به مردم دارند اما خیران مدرسه‌ساز در عرصه انسان سازی قدم بر می‌دارند.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: انسان قادر است هم روح خدایی را به یک مجموعه و یک فرایند اجتماعی بدهد و هم روح شیطانی را، که نظام جمهوری ما برای دمیدن روح الهی در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان قدرشناس اقدامات خیران هستند، اظهار داشت: دانش‌آموزان بابلی با موفقیت در کنکور امسال ثابت کردند که قدر زحمات خیران را می‌دانند و برای کار آنها ارزش قائل بوده و تمام سعی خود را برای به ثمر رساندن زحمات آنها انجام می‌دهند.

هاشمی اظهار داشت: این طور نیست که همه خیران بی‌نیاز باشند بلکه خیرانی هستند که گاهی از زندگی روز مره خود می‌زنند و خود دچار مشکل می‌شوند اما در مسیری حرکت می‌کنند که انسان‌های شایسته تولید کنند.

وی افزود: بعد از 33 سال کشور ما همچنان مقتدرانه و مبتکرانه زیر نظر مقام رهبری از بدترین مشکلات عبور کرده وامروز به سربلندی دست یافته است.

هاشمی گفت: وجود اجلاس غیرمتعهد در ایران آن هم در هفته دولت به این معنی است که اسلام حتی در نظام سلطه‌گر نیز رسوخ کرده است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول