اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

کمک 1.5 میلیارد ریالی خیران به ایتام شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم از کمک 1.5 میلیارد ریالی خیران جم به ایتام این شهرستان خبر داد.

کمک 1.5 میلیارد ریالی خیران به ایتام شهرستان جم

مسلم انیژپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر شاهد تلاش فوق‌العاده این نهاد حمایتی از مردم به ویژه مردم مستضعف هستیم.

وی افزود: در چند سال اخیر در راستای خودکفایی مددجویان در شهرستان اقدامات بسیار ارزشمندی توسط کمیته امداد انجام گرفته و تعداد زیادی از خانواده‌های تحت پوشش با ایجاد اشتغال پایدار خودکفا شده‌اند.

رئیس کمیته امداد جم با تجلیل از حمایت مردم از مددجویان خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته مردم خیر و نیکوکار شهرستان جم 2.4 میلیارد ریال در برنامه‌ای مختلف به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان کمک کردند.

انیژپور از حمایت 952 خیر جم از ایتام شهرستان خبر داد و افزود: تعداد 952 نفر از خیرین و نیکوکاران حمایت معنوی و مادی تعداد 158 نفر از ایتام شهرستان را بر عهده گرفته‌اند که امری بسیار ارزشمند است.

وی از کمک 1.5 میلیارد ریالی خیران جم به ایتام این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: طی سال جاری خیران جم بیش از یک‌میلیارد و 551 میلیون ریال به ایتام این شهرستان کمک کرده‌اند که امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر ایتام باشیم.

این مسئول ضمن تقدیر از مردم خیر و نوعدوست شهرستان جم به دلیل همکاری و اعتماد به کمیته امداد امام خمینی (ره)، رویکرد فعلی امداد امام را اشتغال و توانمندسازی خانواده‌ها عنوان کرد و خواستار مشارکت خیرین و نیکوکاران در راستای کمک به استقلال خانواده‌های تحت حمایت شد.

انیژپور بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم تعداد یک‌هزار و 330 خانوار در قالب 2 هزار و 900 نفر مددجو را تحت پوشش خود دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید از همه توان و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه شهرستان بهره ببریم و در این مسیر باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول