اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی نیشابور:

خیران نیشابوری 3 هزار مددجوی بهزیستی را مهمان سفره خدا کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 3 هزار نفر مددجوی زیر پوشش این اداره به مدت 20 شب از طریق خیران در محل مرکز نگهداری حضرت مریم (س) در وقت افطار با غذای گرم پذیرایی شدند.

خیران نیشابوری 3 هزار مددجوی بهزیستی را مهمان سفره خدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حمیدرضا علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه معلولان نیز با مساعدت خیران نیک‌اندیش و همیاری اعضای خود هر شب سفره افطاری را برای 150 نفر از اعضای خود باز کرد.

این مقام مسئول نیشابور خاطرنشان کرد: 4 هزار کالای متنوع غذایی شامل برنج، ماکارونی، گوشت و روغن به ارزش 400 هزار ریال برای مددجویان روستایی توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور با بیان اینکه پنج مرکز شبانه‌روزی معلولان و افراد بی‌سرپرست در شهرستان مشغول ارائه خدمات توانبخشی و حمایتی هستند، از مومنان دعوت کرد تا 28 هزار مددجوی زیر پوشش این اداره را از حمایت خود برخوردار کنند.

علیزاده یادآور شد: 40 پایگاه دریافت فطریه این اداره در سطح  نیشابور و شهرهای اقماری چکنه، بار، عشق‌آباد، خرو، درود و قدمگاه دایر است.

وی اضافه کرد: سال گذشته مردم نیشابور 600 میلیون ریال زکات فطریه به این اداره تحویل دادند که خدمتگزاران این اداره آن را هزینه خواربار، درمان و نگهداری مددجویان زیر پوشش کردند.

انتهای پیام/آ30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول