اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع خیران بابل:

خیران بابلی شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع خیران بابل گفت: به منظور مشارکت خیران در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، خیران بابلی شناسنامه‌دار می‌شوند.

خیران بابلی شناسنامه‌دار می‌شوند

مرتضی بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: نخستین همایش ایثار و همیاری مازندران برای توسعه، بهسازی و مقاوم سازی مدارس شهرستان بابل با کمک خیران بابلی مقیم تهران و خیران این شهرستان، هشتم شهریورماه سال جاری در سالن اجتماعات دبیرستان پورنگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 100 خیر به اتفاق همسر در این همایش شرکت می‌کنند، بیان داشت: پیش‌بینی شده 120 مدرسه با کمک و مشارکت این خیران احداث و بازسازی شود.

بزرگی با بیان اینکه خیران بابلی سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث و بازسازی مدارس به آموزش و پرورش بابل کمک کردند، تصریح کرد: شهرستان بابل رتبه نخست خیران مدرسه‌ساز کشور را دارا است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر 15 مدرسه  توسط خیران بابلی در این شهرستان در حال احداث است که تعدادی از این مدارس مهرماه سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

دبیر مجمع خیران مدرسه ساز بابل از شناسنامه‌دار شدن خیران بابلی خبر داد و افزود: برای مشارکت جدی خیران در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و حضور پررنگ آنها در مدارس، خیران بابلی شناسنامه‌دار می‌شوند.

بزرگی افزود: برای پویایی و پیشرفت علم و تکنولوژی و احداث مدارس جدید در بابل، مجمع خیران مدرسه‌ساز بابل آماده دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده فرهنگیان و نخبگان علمی این شهرستان است.

این مسئول متذکر شد: علاقمندان و خیران بابلی برای مشارکت در امر مدرسه‌سازی می‌توانند کمک‌های نقدی را به شماره حساب 3697 نزد صندوق قرض الحسنه ولی عصر (عج) بابل واریز و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09111119974 دبیر مجمع خیران مدرسه ساز بابل تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول