اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس‌جمهور در همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان»:

نیازها بیش از مبالغ جمع‌آوری شده است / تمام خیران وارد میدان شوند

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به وقوع زلزله اخیر در آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود کمک‌های خیران اما نیازها بیش از مبالغ جمع‌آوری شده است، از این رو باید سایر خیران را نسبت به نیازهای مناطق زلزله‌‌زده آگاه کرد.

نیازها بیش از مبالغ جمع‌آوری شده است / تمام خیران وارد میدان شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدرضا رحیمی در همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» اظهار کرد: هر چند همه امکانات خود را بسیج کرده‌ایم اما به دلیل مشکل زمانی و رسیدن فصل سرما بدون کمک خیران نمی‌توانیم به سرعت نیاز زلزله‌زدگان را تامین کنیم.

وی افزود: سرما سوزش خود را در مناطق زلزله‌زده شدت بخشیده است از این رو باید هر چه سریع‌تر به کمک آسیب‌دیدگان شتافت.

رحیمی ادامه داد: دولت از همان لحظات آغازین زلزله با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی لحظه‌ای فراغت پیدا نکرده و کمک‌رسانی و اقدامات خود را آغاز کرد اما با این وجود هنوز راضی نیستیم.

وی افزود: با وجود کمک‌های خیران در این مراسم، نیازها بیش از مبالغ جمع‌آوری شده است از این رو باید حاضران شرکت‌کننده در این همایش، سایر خیران را نسبت به نیازهای مناطق زلزله‌‌زده آگاه سازند.

رحیمی با بیان اینکه آذربایجان، جان ایران است، گفت: آذری‌های سراسر کشور باید دست آذری‌های درمانده و آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده را بگیرند.

معاون اول رئیس‌جمهور خیران حاضر در مراسم را «دوستان وفا و اصحاب صفا» توصیف کرد و گفت: خیران با حضور در این مراسم و کمک به آسیب‌دیدگان در مناطق زلزله‌زده، توشه راهی برای آخرتشان اندوختند.

وی با اشاره به حضور شماری از هنرمندان تلویزیون و سینما در این همایش، گفت: همان طور که هنرمندان حاضر در مراسم نیز گفتند، آنها بضاعت چندانی برای کمک به مناطق زلزله‌زده ندارند از این رو پذیرفتیم که به جای هر کدام از آنها، 10 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ساخته شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: هنرمندان تمام زندگی خود را در عرصه هنر گذاشته‌اند که متاسفانه چیزی عاید آنها نمی‌شود.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه خیران افراد خداجو و با محبت هستند که به دیگران عشق می‌ورزند، اظهار امیدواری کرد که با ادامه کمک‌های خیران برای تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده، بتوان مرهمی بر دل آسیب‌دیدگان نهاد.

معاون اول رئیس‌جمهور با یادآوری نزدیک شدن چهلمین روز از وقوع زلزله گفت: در چنین روزهایی صهیونیست‌ها قلب مسلمانان جهان را با ساخت و انتشار فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اکرم(ص) به درد آوردند و جهان اسلام را در غم سنگینی فرو بردند.

وی افزود: ان‌شاءالله خداوند عذاب خود را بر سر آنها فرود آورد و دل‌های آزرده مسلمانان جهان را تسکین دهد. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول