اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

نقش مداحان در مقابله با تهاجم نرم دشمن مهم و برجسته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مقابله با تهاجم نرم دشمن نقشی مهم و برجسته دارند.

نقش مداحان در مقابله با تهاجم نرم دشمن مهم و برجسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعد از ظهر امروز در جمع مداحان بسیجی این شهرستان با اشاره به تغییر شیوه دشمن در مواجهه و مقابله با جمهوری اسلامی از شیوه‌های فیزیکی و سخت به جنگ نرم اظهار داشت: در این شیوه و برای مقابله با این دشمن اقشار و گروه‌های مختلف نقش‌های متفاوت و خاصی دارند که در این میان نقش مداحان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی با تشریح نقش بسیج مداحان در جنگ نرم دشمن ادامه داد: نقش مداحان اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) در این عرصه و در راستای ارتقای سطح معنوی جامعه و توجه اقشار مختلف جامعه به فرهنگ و معارف اهل بیت بسیار مؤثر است.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان افزود: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب از هر طریق ممکن قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند که به لطف خداوند در تمام مراحل با شکست مواجه شدند و ذلت و خواری را برای خود خریدند.

وی افزود: در این جنگ نرم نیز با رهبری داهیانه ولایت فقیه و نقش‌آفرینی و بصیرت بالای مردم شکست دیگری برای دشمن رقم خواهد خورد و با وجود توطئه‌های بسیار دشمنان، بصیرت و آگاهی و پیروی از ولایت فقیه دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.

اسحاقی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با وجود سرمایه‌های انسانی و حمایت ملی و ایستادگی تحسین برانگیز مردم، دارای یک امنیت ملی پایدار و موفق است.

فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: با توجه به استقبال و حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، نوجوانان در ایام شهادت و ولادت ائمه (ع)، مداحان و ذاکران باید از این فرصت الهی استفاده کرده و در راستای ترویج و نشر معارف دینی تلاش مضاعف کنند.

وی بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر مداحان با علما و ائمه جماعات در مساجد تاکید کرد و افزود: ذاکران اهل ‌بیت عصمت و طهارت (ع) باید در همه حال ارتباطی قوی با علما و ائمه جماعات داشته و از رهنمودهای آنها به منظور ارائه هنرمندانه مطالب صحیح و درست استفاده برده و مردم را با سیره نبوی، علوی و فاطمی بیشتر آشنا کنند.

این نشست در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور عملیاتی کردن دستورالعمل‌های اجرایی بسیج مداحان در محل سپاه شهرستان لردگان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول