اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

تربیت مداحان دانش‌آموز در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از تربیت مداحان دانش‌آموز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد.

تربیت مداحان دانش‌آموز در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه اظهار کرد: در دولت نهم و دهم اقدامات بسیاری در بحث استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه و همکاری آنها با آموزش و پرورش 22 برنامه به صورت کشوری تدوین شده است، افزود: این برنامه‌ها شامل اقداماتی همچون اعزام روحانیون و برگزاری نشست‌های علمی است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه در زمینه اعزام مبلغان با آموزش و پرورش افزود: این دو نهاد همکاری خوب و مطلوبی با آموزش و پرورش دارند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل 58 جلسه توسط کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه اضافه کرد: همچنین 565 کارگاه علمی و تخصصی نیز در استان تشکیل شده است.

مرادلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع 7 هزار و 600 جلد نشریه در بحث آگاه‌سازی دانش‌آموزان، افزود: همچنین سال گذشته نیز 2 هزار و 606 مبلغ در مدارس استان زنجان در راستای برنامه‌های مختلف و در قالب گفتمان‌ها در مدارس حضور پیدا کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقرار 93 روحانی در مدارس استان زنجان ادامه داد: همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری جلسه‌های مختلف نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه بوده است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به تربیت مداحان دانش‌آموز افزود: این امر نیز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اخذ مجوز برای آغاز به کار هیئت‌های دانش‌آموزی اضافه کرد: تاکنون مجوز فعالیت 39 هیئت دانش‌آموزی اخذ شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول