اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار:

آمریکا دنبال علت پیروزی ایران در عملیات والفجر 8 است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، گفت: اکنون پس از گذشت چند سال از جنگ علیه ایران، آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند تا بدانند رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 چگونه از اروند گذشتند.

آمریکا دنبال علت پیروزی ایران در عملیات والفجر 8 است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام احمد ربانی‌نژاد صبح امروز در همایش بصیرت‌افزایی با موضوع «بررسی و تبیین استراتژی اقتصاد مقاومتی» در جمع بسیجیان شهر لوشان، اظهار کرد: با بازخوانی فضای اقتصادی جهان که بخشی از آن مربوط به کشور ایران است، باید با وضعیت اقتصادی جهان آشنا شده و با درک درست به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر با موضوع اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این نامگذاری‌ها با توجه به شناخت مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی بوده که زنجیر وار به یکدیگر متصل شده است.

این مسئول ادامه داد: موفقیت‌های کشور در عرصه‌های دفاعی و بین‌المللی نظام مقدس جمهوری ایران کینه، عداوت و خشم دشمنان را نسبت به کشور برانگیخته است.

وی با بیان اینکه کشور از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون با تحریم‌های زیادی مواجه بوده است، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم تمام عیار سیاسی بودیم و هیچ کشوری در عرصه بین‌المللی کشور و نظام را به رسمیت نمی‌شناخت.

ربانی‌نژاد اضافه کرد: در چنین فضایی که کشورهای جهان زیر سلطه دو بلوک شرق و غرب بودند، علاوه بر درگیری‌های داخلی، ترورهای خیابانی شخصیت‌ها، درگیری‌های گروه‌های جدایی طلب و جنگ هشت ساله بر کشور تحمیل شد.

وی با بیان اینکه پس از آزادسازی خرمشهر بسیاری از کشورها نظام و کشور را به رسمیت شناختند، گفت: در جنگ هشت ساله در تحریم همه جانبه بودیم و سلاح‌های سبک را با مشقت و هزینه زیاد با واسطه تهیه می‌کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، تحمل مشقت‌ها و سختی‌های جنگ هشت ساله را یک جنگ استثنایی دانست و ابراز کرد: اکنون پس از گذشت چند سال از جنگ آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند تا بدانند رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 چگونه از اروند گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله علیه ایران را ملتی مقاوم به جهانیان معرفی کرد اما تحریم‌ها به پایان نرسیدند و تا به امروز ادامه دارد.

ربانی‌نژاد، با بیان اینکه پس از 33 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره با تحریم مواجه بوده‌ایم، بیان کرد: در مقطعی با تحریم تمام عیار علمی مواجه بودیم و این تحریم ما را به جایی رساند که ایران جزو کشورهای علمی تاثیرگذار در دنیا شده است.

وی یادآور شد: با وجود اینکه تحریم‌ها ملت ما را مقاوم کرد اما با ناخالصی‌هایی مواجه بودیم و عدم ترغیب در مصرف کالای ایرانی از جمله این ناخالصی‌هاست که در فرهنگ ما وجود دارد و می‌گوییم کالای ایرانی خوب نیست.

این مسئول تقویت ثبات اقتصاد داخلی را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: تمام قدرت‌های دنیا جمع شده‌اند تا کشور را منزوی کنند اما کشورهای دنیا در نزدیک کردن اهداف خود به ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول