اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

دانشجویان ایران رهرو احمدی‌روشن‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: دانشجویان امروز ما در ایران اسلامی ادامه‌دهند‌گان راه شهید احمدی‌روشن‌ها هستند.

دانشجویان ایران رهرو احمدی‌روشن‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز فنآوری و اطلاعات شهیدمصطفی احمدی روشن در دانشگاه ملایر با بیان اینکه روح پژوهش و تحقیق امروز جزو بدنه دانشگاه‌ها شده است، افزود: اگر پژوهش و فنآوری در دانشگاه‌ها نباشد علم در دانشگاه‌ها ارزش ندارد.

وی با بیان اینکه امروز در کشور ما وحدت حوزه و دانشگاه بسیار بالا است، افزود: شهدای امروز در کشورمان شهدای علم هستند و حامیان نظام مقدس انقلاب امروز در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا در مسیر علم و دانش بوده و ما امروز این افتخار را داریم که دانشجویانی مخلص، فرهیخته و ادامه‌دهنده راه شهدا در دانشگاه‌هایمان تربیت می‌شوند.

رئیس دانشگاه ملایر با برشمردن موفقیت‌های دانشگاه ملایر در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و عمرانی طی سال‌های اخیر تصریح کرد: مردم ملایر مردمی ویژه بوده و در زمینه علم و پژوهش نیز لایق بهترین‌ها هستند و در این راستا تاکنون موفقیت‌های زیادی را در دانشگاه ملایر داشته‌ایم و تا آن جا که اعتبارات به ما اجازه دهد در پیشرفت بیشتر این دانشگاه تلاش خواهیم کرد.

وی به ساخت پژوهشکده انگور در ملایر اشاره کرد و افزود: در این راستا با توجه به اینکه شهرستان ملایر به عنوان قطب انگور مطرح است ما وظیفه داریم که دست کشاورزان و کارگران را بگیریم و مشکلات آنها را در این زمینه حل کنیم.

امانی اظهار داشت: در این زمینه تلاش شده تا با احداث پژوهشکده انگور بتوانیم در زمینه نازک کردن پوست انگور، حذف هسته، دست‌کاری ژنتیکی انگور و... پژوهش‌های لازم صورت گیرد و بتوان انگوری با کیفیت بالا در ملایر تولید کرد.

وی به برگزاری همایش انگور در ملایر در روزهای 29 و 30 شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: 400 مقاله علمی در این خصوص به دبیرخانه جشنواره رسیده که در این همایش دو روزه مقالات برتر با حضور اندیشمندان و پژوهشگران سراسر کشور در ملایر بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول