اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال انتشار یادداشت فارس اعلام شد

اختصاص زمین رایگان به ادارات برای استقرار در پردیس

خبرگزاری فارس: به دنبال انتشار یادداشت خبرگزاری فارس مبنی بر نبود نهادهای خدمات‏رسان در پرجمعیت‌‏ترین شهر شرق استان تهران، امروز اعلام شد که اختصاص زمین رایگان به ادارات برای استقرار در پردیس صورت می‏گیرد.

اختصاص زمین رایگان به ادارات برای استقرار در پردیس

شهردار پردیس امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس به عنوان متولی ابتدایی این شهر، اراضی متعدد و مناسبی را با کاربری‏های مشخص تجاری، فضای سبز، فرهنگی، ورزشی و البته اداری تعیین کرده‏اند.

محمد لاله اضافه کرد: بدین ترتیب این اراضی به صورت رایگان و البته در ازای بودجه و طرح پیشنهادی نهادهای خدمات‏‌رسان به این دستگاه‏ها واگذار می‏شود.

این مسئول افزود: با توجه به فراهم‏‌سازی چنین امکان مناسبی از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس، نیمی از راه برای دستگاه‏های مختلف یعنی همان زمین رایگان و البته گران‏بها در پردیس به صورت خودکار پیموده شده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر لزوم افزایش بودجه‏‌های استانی برای ارائه خدمات به طرح‏های مسکن مهر و تزریق آن به شهرداری پردیس، خاطرنشان کرد: اعتبارات استانی به صورت عادی هرساله به شهرداری‏ها تعلق می‏گیرد.

لاله اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس معتقد است که اگر قرار بر اختصاص بودجه‏ای برای ارائه خدمات به طرح‏های مسکن مهر این شهر وجود دارد، چه بهتر که این اعتبارات از کانال استقرار دوایر دولتی صرف شود.

شهردار پردیس متذکر شد: اگر دستگاه‏های خدماتی برای استقرار دفاتر خود در شهر جدید پردیس از سوی ادارات کل استانی و استانداری تهران تقویت شوند بی‏شک نتایج بهتری از این اقدام استحصال می‏شود.

به هر ترتیب به نظر می‏رسد که واگذاری زمین رایگان به نوعی کارت دعوت مدیریت شهری برای استقرار نهادهای خدمات‏رسان در شهر جدید پردیس شمرده می‏شود و مردم این منطقه مسکونی امیدوارند تا این مهم در سریع‏ترین زمان ممکن محقق شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول