اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

مستندات 270 هکتار اراضی زمین‌خواری در اصفهان قابل ارائه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مستندات 270 هکتار اراضی زمین‌خواری در اصفهان شناسایی شده و قابل ارائه است.

مستندات 270 هکتار اراضی زمین‌خواری در اصفهان قابل ارائه است

حجت‌السلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد وضعیت زمین‌خواری در اصفهان و پیگیری آن اظهار کرد: پس از طرح مسئله زمین‌خواری اصفهان در مجلس هشدار دادیم که در صورتی که این مسئله در اصفهان ادامه پیدا کند، اسامی همه آنهایی که در موضوع زمین‌خواری و رانت‌خواری دست داشته‌اند را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: پس از مشخص شدن زمین‌خواری در شهرک محمودآباد، اکنون نوبت زمین‌خواری زمین‌های کشاورزی و باغات مردم شهرستان شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از زمین‌خواری منطقه مرغ بین بهارستان و اصفهان خبر داد و گفت: مردم آن منطقه دچار مشکل از ناحیه زمین‌خواران شده‌اند.

وی ادامه داد: این موضوع به طور جدی از سوی مردم عنوان و گزارشات مختلفی در این مورد می‌رسد که همچنان در حال پیگیری آن هستیم.

سالک تصریح کرد: برخی از زمین‌خواران با سندسازی در ثبت، زمین‌های کشاورزی را بعد سال‌ها کار کشاورزی از کشاورزان مطالبه و مجبور به بیرون کردن آنها از زمین خود می‌کنند و این در حالی است که مالکیت زمین‌های آنها از مصوبات هیئت هفت نفره در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی به برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اشاره و با صراحت گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان عنوان کردیم که مسئولان ارشد استان از یک طرف مدارک 270 هکتار زمین‌خواری از ادارات مختلف را به ما را ارائه و از طرف دیگر پس از طرح موضوع این قضیه را خودنمایی عنوان می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی متخلفان این قضیه را گرفت، افزود: در صورت لزوم افراد زمین‌خوار، چگونگی این زمین‌خواری و حمایت‌کنندگان‌شان در تهران را به مردم اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول