اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج مداحان همدان:

منویات رهبری در زمینه مداحی فصل‌الخطاب باشد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج مداحان همدان گفت: منویات مقام معظم رهبری در زمینه مداحی باید فصل‌الخطاب مداحان و شعرای آئینی باشد.

منویات رهبری در زمینه مداحی فصل‌الخطاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی روشن‌روان بعد از ظهر امروز در نخستین همایش بسیج مداحان استان همدان با اشاره به سیاست‌های سازمان بسیج مداحان، اظهار کرد: دستگاه امام حسین(ع) دستگاهی دلی بوده و تشکیلاتی نیست چرا که هیچ رسانه‌ای جز مکتب عاشورا و خون سیدالشهدا(ع) بانی آن نیست.

وی خطاب به مداحان حاضر در همایش، ایجاد و تثبیت اصل درست‌خوانی مداحی را سیاست اصلی سازمان بسیج مداحان قلمداد کرد و بر لزوم توجه به آن نیز صحه گذاشت.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان همدان با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی اشعار در زمینه مداحی، اصل درست‌خوانی و با تکیه بر مفاهیم اصیل را وظیفه‌ همه مداحان دانست و بر لزوم به منصه ظهور رساندن این رسالت نیز تأکید کرد.

به گفته وی، بهترین راه تثبیت و ظهور اصل درست‌خوانی در بین مداحان برگزاری جلسات و نشست‌های انس بین اعضای این قشر است چرا که در راستای تبادل نظر و بررسی موضوعات مداحی مؤثر واقع می‌شود.

روشن‌روان بر لزوم ارائه راهکارهای مؤثر در راستای بارور کردن مداحی شایسته در جامعه تأکید کرد و گفت: منویات مقام معظم رهبری در زمینه مداحی باید فصل‌الخطاب مداحان و شعرای آئینی باشد.

وی سخنان رهبری در زمینه مداحی را نشان از بصیرت و برهان ایشان در این زمینه قلمداد کرد و افزود: بهترین راهبرد برای تحقق اصل درست‌خوانی در مداحی سخنان مقام عظمای ولایت است که باید مورد توجه و تأکید ویژه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان همدان در پایان سخنان خود برگزاری همایش‌های ویژه مداحان را راهکاری مؤثر در زمینه بازخوانی اشعار مداحی دانست و بر لزوم استمرار آن نیز صحه گذاشت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول