اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

10 زمین فوتبال در آبادان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با حمایت فرماندار ویژه شهرستان آبادان به دنبال آن هستیم که با تملک 30 هکتار زمین هشت تا 10 زمین فوتبال در این شهر احداث کنیم.

10 زمین فوتبال در آبادان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حمیدرضا گرشاسبی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که برای نخستین‌بار وارد آبادان شدم از مشاهده اماکن ورزشی این منطقه متأثر شده و درصدد پیگیری این موضوع برآمدم.

وی افزود: از همه مسئولان شهری از جمله فرماندار ویژه آبادان در راستای حمایت از ورزش شهرستان تقدیر کرده و از همکاری و تعامل بی‌سابقه آنها با اداره ورزش و جوانان تشکر می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: سابقه درخشان فعالیت کاری خادم‌علی تهذیبی در توسعه ورزش این شهرستان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر ورزش استان خوزستان بسیار ارتقا یافته و در سطح کشور و جهان به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

گرشاسبی همچنین عنوان کرد: باید با حمایت و همدلی بیشتر در مسیر تعالی بخش ورزشی شهرستان و ارتقای فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی آبادان شدت و قوت مضاعفی را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: همین سالنی که امروز شاهد برگزاری مراسم تودیع و معارفه است، ماحصل زحمات دو ساله تهذیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوده که با خدمت خالصانه خود آن را به سرانجام رسانده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خاطرنشان کرد: امروز شکل ظاهری اماکن ورزشی شهرستان بسیار تغییر یافته و البته همچنان نیازمند تعامل مضاعف مسئولان شهری است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آماده بهره‌برداری است، گفت: آبادان دیگر با کمبود سالن ورزشی مواجه نیست بلکه با معضل کمبود زمین‌های ورزشی دست و پنجه نرم می‌کند.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: با حمایت فرماندار ویژه شهرستان به دنبال آن هستیم که 30 هکتار زمین را برای ساخت هشت تا 10 زمین فوتبال در نظر بگیریم.

*14 میلیارد تومان از سوی مناطق نفت‌خیز برای ورزش خوزستان هزینه شده است

وی با اشاره به اینکه برای ورزش آبادان که سابقه بسیار درخشانی در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی دارد از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم، گفت: از روزی که پا به عرصه مدیریت ورزش خوزستان گذاشته‌ام تا به امروز 14 میلیارد تومان را با حمایت مناطق نفت‌خیز و حفاری برای ورزش استان هزینه کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان اشاره کرد: آمار 10 درصدی سالن‌های ورزشی استان خوزستان مجهز به سیستم خنک کننده را به 83 درصد افزایش دادیم.

وی در ادامه بیان کرد: امروز نزدیک به 700 کولر ایستاده را طبق اولویت‌بندی و نیاز سالن‌ها به کولر تأمین و در اختیار هیئت‌های ورزشی مختلف قرار داده‌ایم.

گرشاسبی تصریح کرد: برای ارتقای ورزش شهرستان کار بسیاری صورت گرفته اما همچنان آبادان نیازمند تعامل و حمایت بیشتر در امر ورزش است.

*باید از حضور پیشکسوتان ورزش در آبادان بهره برد

وی خطاب به غلامرضا خنفری، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان آبادان خاطرنشان کرد: برای کار در این شهرستان و توسعه بخش ورزشی منطقه باید از حضور پیشکسوتان عرصه ورزش آبادان بهره کافی را برده و از ورزش‌های همگانی حمایت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد: با وجود اینکه امسال سال سخت مالی بوده و شرایط اقتصادی خوبی مهیا نیست اما این اداره کل با تمام توان در راستای ارتقا و تقویت بدنه ورزشی شهرستان تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری آبادان به‌خوبی در تعالی بخش ورزشی شهرستان در تلاش است، گفت: ساخت هشت زمین چمن مصنوعی در شهرستان و برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در این منطقه به همت شهرداری شهرستان از جمله اقدامات مطلوب و مؤثر شهرداری آبادان در حمایت از ورزش منطقه است.

گرشاسبی اضافه کرد: برگزاری مسابقات کشتی کشوری پس از 17 سال در آبادان از جمله اقداماتی‌ست که در زمان تصدی‌گری خادم‌علی تهذیبی به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتصاب مدیریت جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان، مسابقات بوکس بین‌المللی دنبال و در آبادان برگزار شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا "غلامرضا خنفری" به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان معرفی و از زحمات شبانه‌روزی "خادم‌علی تهذیبی" تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول