اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری و شورای شهر صورت گرفت

اهدای زمین برای ساخت دومین کتابخانه در صیدون

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک گفت: 400 مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه عمومی جدید در پارک رسالت بخش صیدون از سوی شهرداری و شورای شهر اهدا شد.

اهدای زمین برای ساخت دومین کتابخانه در صیدون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، عبدالرحمان مرادی‌نیا اظهار داشت: در آخرین جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان باغملک، شهرداری علاوه بر تعهد برای پرداخت نیم درصد بدهی معوقه به کتابخانه‌‌های عمومی، زمینی به مساحت 400 متر مربع در پارک رسالت بخش صیدون برای ساخت کتابخانه عمومی جدید به نهاد کتابخانه‌ها اهدا کرد.

وی میزان پیشرفت فرهنگ در هر جامعه را در ارتباط تنگاتنگ با میزان مطالعه فردی و برخورد مناسب افراد آن جامعه با کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی درسال‌های گذشته و حال نشان می‌دهد عملکرد این نهاد نوپا به مراتب بیشتر از  نهادهایی است که در زمینه‌های فر هنگی کار می‌کنند.

مرادی‌نیا تصریح کرد: صعود به قله‌های بلند آوازه کمال و ارزش‌های والای انسانی تنها در صورتی ممکن است که علم و دانش جایگاه واقعی خود را در میان ما بیابد و تاثیرگذاری عظیم آن در رسیدن به این اهداف برایمان روشن شود. در این صورت کتاب و مطالعه نیز به عنوان ابزار انتقال علم، جایگاه خویش را به دست خواهد آورد و گرایش جامعه به آن رشد می‌نماید.

وی به کتابخانه عمومی شهدای صیدون اشاره کرد و گفت: این کتابخانه تنها مکان فرهنگی این بخش 25 هزار نفری است و با توجه به کمبود امکانات فرهنگی در این منطقه، هر روز میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و سرگرمی‌های فرهنگی است.

این مسئول در امور کتابخانه‌های باغملک خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی صیدون به صورت دو نوبته صبح و عصر فعالیت می‌کند تا تمام مردم در همه شرایط سنی و در همه ساعات روز از این کتابخانه استفاده نمایند.

وی تاکید کرد: همه کارکنان ادارات در بخش صیدون ملزم شده‌اند علاوه بر عضویت خود در کتابخانه عمومی این منطقه، تلاش نمایند خانواده‌های خود را نیز عضو کتابخانه نمایند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول