اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی، فرهنگی استانداری اصفهان:

انزوای جوانان از جامعه زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی، فرهنگی استانداری اصفهان گفت: یکی از تهدیدات بزرگی که در جامعه وجود دارد بحث غنی‌سازی اوقات فراغت به شکل فردی است که می‌تواند زمینه‌ساز آسیب‌های شدید اجتماعی باشد.

انزوای جوانان از جامعه زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محمد قطبی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه ستاد اوقات فراغت شهرستان شهرضا اظهار کرد: با ورود ابزارهای جدید در دنیای امروزی تعداد قابل توجهی از جوانان به غنی‌سازی اوقات فراغت به شکل انفرادی و به دور از جامعه گرایش پیدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: توانمندسازی جوانان باید به یکی از مهم‌ترین اهداف تشکل‌های مسئول در حوزه اوقات فراغت تبدیل شود.

مدیرکل امور اجتماعی، فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به تهدیدات جنگ نرم دشمن در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی افزود: بخش عظیمی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه ناشی از فعالیت‌های مخرب برخی سایت‌ها در فضای مجازی است که به نظر می‌رسد باید در این زمینه به روشنگری خانواده‌ها اقدام کنیم.

وی در ادامه با تشریح اهداف دنیای غرب از تخریب فکری جوانان کشور گفت: ایجاد نگرش جنسی و بروز خشونت اخلاقی در جوانان از مهم‌ترین اهداف دنیای غرب از گسترش بازی‌های یارانه‌ای در جامعه ما است که باید با سیاستگذاری صحیح نسبت به خنثی‌سازی این توطئه‌های شوم گام برداریم.

قطبی اضافه کرد: در حال حاضر میزان نزاع و خشونت در بین دانش آموزان افزایش یافته است و این نتیجه کم‌توجهی به تهدیدات دشمنان است.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرضا طی سخنانی با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های بلندمدت در حوزه اوقات فراغت افزود: غنی سازی اوقات فراغت نباید به یک گروه سنی خاص و یا زمان مشخصی خلاصه شود بلکه باید تمامی اقشار یک جامعه را در بر بگیرد.

سید محمدباقر محمدی با اشاره به ضرورت توجه به بحث نشاط اجتماعی در جامعه تصریح کرد: در دنیای امروز بخش قابل توجهی از اوقات فراغت افراد به مطالعه و بررسی رسانه‌های مختلف می‌گذرد و باید در این زمینه به سمتی حرکت کنیم که رسانه‌های مکتوب به عنوان سهمی از سبد خانواده‌های ایرانی مطرح باشد.

وی اضافه کرد: بکارگیری نخبگان جامعه در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت می‌تواند گام مثبتی در راستای دستیابی به اهداف متعالی در حوزه اوقات فراغت باشد.

فرماندار شهرضا ادامه داد: دشمن در مقاطع مختلف از مردم ما سیلی خورده است و امروز برای جبران ناکامی‌های گذشته به هر تهدیدی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول